علی قربانی خسرو حیدری کاوه رضایی

تعدادی از بازیکنان استقلال پس از تساوی مقابل الاهلی امارات به سوال خبرنگاران پاسخ دادند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، کاوه رضایی پس از تساوی یک - یک استقلال ایران و الاهلی امارات، گفت: بازی فوق العاده سنگینی بود و مقابل تیمی بسیار حرفه‌ای قرار گرفته بودیم. به دنبال سه امتیاز بودیم اما این اتفاق رخ داد. جای شکر دارد که هواداران که سرمایه ما هستند در این شرایط جوی از ما حمایت کردند و ما به آنها به می‌بالیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم در دیدارهای آینده امتیاز کامل را کسب و هوادارانمان را خوشحال و سربلند کنیم. هم قسم شده‌ایم که از گروهمان صعود کنیم و در قطر مقابل نماینده عربستان نتیجه بگیریم.

رضایی در خصوص اینکه بازی در زمین بارانی برای او و دیگر بازیکنان سخت بود یا نه، اظهار داشت: آقای منصوریان گفت که آمادگی بازی در چنین زمینی را نداشتیم. با این حال باید سعی می‌کردیم برای خودمان شرایط را مطلوب کنیم. ما در زمین جنگیدیم و نگذاشتیم که تیم حریف بازیسازی کند و بیشتر سعی کردیم فضا را از آنها بگیریم. آنها همیشه در این شرایط بازی می‌کنند و به این وضعیت عادت دارند در حالی که ما چنین شرایطی را نداشتیم. با توجه به بارندگی به نظرم ما پایین‌تر از حد معمول خودمان بودیم، اما با جنگندگی شرایط را به نفع خودمان تغییر دادیم و به گل هم رسیدیم.

وی در پاسخ به این پرسش آیا امیدوار است استقلال در مرحله بعد موفق باشد، عنوان کرد: چرا که نه، ما آمدیم از گروه‌مان صعود کنیم نه اینکه فقط در این مسابقات شرکت کنیم. سال گذشته با ذوب‌آهن هم وقتی در این مسابقات شرکت کردیم همین شرایط را داشتیم اما اکنون شرایط متفاوت است چون در استقلال تماشاگر داریم و اگر روزی معمولی هم باشیم هوادار از ما قبول نمی‌کند و بازی خوب از ما می‌خواهد. امیدواریم از مرحله گروهی صعود کنیم و در مرحله بعد هم موفق باشیم.

رضایی در مورد تمدید قراردادش با باشگاه استقلال گفت: همانطور منصوریان هم گفت، فعلا تمرکزمان روی صعود از گروه است و بعد با باشگاه مذاکره خواهیم کرد تا ببینیم چه می‌شود.

* * * *

علی قربانی پس از تساوی یک - یک تیم استقلال مقابل الاهلی امارات اظهار داشت: هواداران با تشویق‌های خود کمک زیادی به ما کردند. خدا را شکر فشار زیادی آوردیم و موفق شدیم گل تساوی را بزنیم.

وی در مورد حریف استقلال در مرحله بعد مسابقات گفت: فعلاً حریف مرحله بعد ما مشخص نیست. ضمن اینکه صعود ما هم هنوز قطعی نشده است. ما فعلاً تمرکزمان را روی بازی با التعاون قرار می‌دهیم تا صعودمان را صددرصد کنیم و بعد به رقیب‌مان در مرحله بعد می‌اندیشیم.

* * * *

خسرو حیدری پس از تساوی یک - یک استقلال و الاهلی، اظهار داشت: اجازه بدهید اول تشکر ویژه‌ای داشته باشم از هوادارانی که زیر باران شدید به ورزشگاه آمدند و استادیوم را پر کردند. درست است که نتوانستیم بازی را ببریم، اما خدا را شکر حداقل شرمنده آنها نشدیم.

وی افزود: همان طور که دیدید الاهلی در نیمه نخست خیلی بسته بازی می‌کرد. ما هم در نیمه نخست روی یک اشتباه دروازه‌مان باز شد. در نیمه دوم به گل رسیدیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی هم بشویم. تیم حریف خیلی حرفه‌ای بود و بازیکنان گران‌قیمتی داشت، اما خدا را شکر توانستیم به بازی برگردیم.

بازیکن تیم استقلال با اشاره به جو موجود در ورزشگاه و بارش شدید باران، خاطرنشان کرد: به جرأت می‌توانم بگویم که اگر امشب هواداران‌مان نبودند، نمی‌توانستیم به بازی برگردیم. شما دیدید که ما در نیمه دوم چقدر منسجم و مصمم به زمین آمدیم که بازی را به تساوی برگردانیم. شور و هیجان هواداران هم در این میان خیلی به ما کمک کرد.

حیدری در پاسخ به این سوال که دوست دارید در مرحله حذفی، با کدام تیم روبه‌رو شوید، گفت: به قول علی آقا (منصوریان) فقط مهم این است که در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و بازی‌ها رفت‌وبرگشت باشند. چون تیم‌های عربستانی به ایران نمی‌آیند، به نظرم اگر مقابل تیم‌های این کشورها بازی نکنیم، بهتر است. با توجه به جوی که در ورزشگاه آزادی وجود دارد، هر تیمی به این استادیوم بیاید، دستش را به نشانه تسلیم بالا می‌برد.

وی در مورد پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان تیم استقلال در آستانه دیدار مقابل الاهلی، خاطرنشان کرد: قطعاً این موضوع در بازی خوب بچه‌ها تاثیرگذار بود. بازیکنان استقلال علی‌رغم اینکه پولی نگرفته بودند و با مشکلاتی مواجه بودند، اما مردانه جنگیدند. ما هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتیم که باید به خاطر جوانمردی که بازیکنان‌مان به خرج دادند، از آنها تشکر کنم.

 * * * *

وریا غفوری پس از تساوی یک - یک استقلال و الاهلی امارات، اظهار داشت: خدا را شکر با یک بازی منطقی توانستیم به بازی برگردیم، اما نتیجه راضی‌کننده نبود، چون هواداران امروز سنگ‌ تمام گذاشته بودند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم. ما باید این بازی را می‌بردیم، اما باز هم خدا را شکر مقابل هواداران‌مان شرمنده نشدیم و به بازی برگشتیم.

وی در ادامه افزود: ما بازی‌به‌بازی جلو می‌رویم و هر بازی برای‌مان یک فینال به حساب می‌آید. امیدوارم بتوانیم با یک بازی منطقی و حساب شده، در همه فینال‌ها نتیجه بگیریم تا جواب خوبی به حمایت‌های هواداران‌مان بدهیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اتلاف وقت بازیکنان تیم الاهلی، گفت: به هر حال این نوع بازی آنها طبیعی بود. شرایط برای الاهلی سخت شده بود و ما هم سوار بر بازی بودیم. امتیاز این بازی، برای الاهلی خیلی مهم‌تر از ما بود، چون اگر بتوانند در دیدار بعدی‌شان به پیروزی برسند، بدون اما و اگر به‌عنوان تیم اول از گروه صعود می‌کنند.

غفوری با اشاره به پرداخت درصدی از قرارداد اعضای تیم استقلال قبل از دیدار مقابل الاهلی، خاطرنشان کرد: دست مسئولان باشگاه درد نکند. چند وقتی بود که دریافتی نداشتیم، اما دوستان در باشگاه سنگ تمام گذاشتند. حتی فکر می‌کنم بازیکنانی که مبلغ قراردادشان کم بود، به همراه برخی از اعضای کادر تدارکات و کادر پزشکی، تمام پول قراردادشان را به طور کامل دریافت کردند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار