توفیقی

دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: نام های که این روزها در رسانه ها اعلام می شود فقط گمانه زنی رسانه ها بوده و استقلال هنوز با هیچ بازیکنی رسما مذاکره نکرده است.

به گزارش استقلال نیوز، پندار توفیقی پس از پیروزی تیم استقلال مقابل سپاهان گفت: به هواداران استقلال نایب قهرمانی مقتدرانه را تبریک می‌گویم. سال آینده برای قهرمانی خواهیم آمد. کیفیت همه تیم‌ها بالا رفته و با توجه به اینکه ما در لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت می‌کنیم باید بازیکنانی در شأن باشگاه استقلال جذب کنیم. به همین دلیل از هواداران می‌خواهیم به باشگاه استقلال کمک کنند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود کاوه رضایی و فرشید باقری به پرسپولیس خواهند رفت، تصریح کرد: باقری یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و در تلاش هستیم با رضایی تمدید کنیم.

دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا منصوریان لیستی برای جذب بازیکنان داده است یا خیر، گفت: هنوز لیستی داده نشده است، اولویت ما ابتدا تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته است و اگر کسی را هم به طور نهایی جذب کردیم اعلام خواهیم کرد. 

توفیقی در مورد نام‌های که گفته می‌شود به باشگاه استقلال خواهند پیوست، عنوان کرد: این‌ها همه گمانه‌زنی است و هنوز چیزی اعلام نشده است.

وی درباره اینکه بودجه باشگاه استقلال برای فصل آینده چقدر خواهد بود،‌گفت: بودجه ما مانند سال گذشته است.

دیدگاه‌ها  
هوادار استقلال
+1 #1 هوادار استقلال 1396-02-14 22:46
جناب توفیقی بهترین خبر برای هواداران اینه که شماها تشریف تون از استقلال ببرید..حاجی فتح الله دوباره باید برگرده تا با ستاره های کهکشانی ستاره سوم آسیا رو بگیریم..به امید رسیدن آن روز بزرگ
نقل قول کردن
Hamid
-2 #2 Hamid 1396-02-15 02:45
بودن توفیقی تو این قحط الرجالی غنیمته
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار