مجید نامجو مطلق

پیشکسوت استقلال گفت: درست است که استقلال آنقدر چشم نواز بازی نمی کند ولی نیروی جوانی این تیم شاخص بزرگی است.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با  تسنیم در مورد تقابل استقلال و العین در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: من فکر می‌کنم استقلال بازی سختی درپیش دارد، چرا که العین تیم بسیار خوبی است. البته معتقدم امسال تیم‌های غرب آسیا نسبت به سال‌های گذشته اُفت کرده‌اند و امیدوارم استقلال با انجام یک بازی خوب العین را حذف کند. اگر استقلال از این مرحله عبور کند برای مراحل بعدی می‌تواند خودش را تقویت کند، چرا که به‌اندازه کافی فرصت دارد.

وی در ادامه افزود: عبور استقلال از سد العین غیرممکن نیست، ولی مطمئناً این تیم در مراحل بعدی کار سخت‌تری خواهد داشت. بازی کردن مقابل تیم‌های شرق آسیا سختی‌های خاص خودش را دارد، ولی امیدوارم استقلال نتایج خوبی بگیرد تا هواداران خوشحال شوند.

نامجومطلق در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال در حال حاضر نقطه ضعف مشخصی دارد یا خیر، تأکید کرد: تیم استقلال در سطح پایینی فوتبال بازی نمی‌کند. هرچند این تیم چشم‌نواز بازی نمی‌کند، ولی نیروی جوانی استقلال یک موضوع مهم محسوب می‌شود و آنها مقابل هر حریفی شکست را به‌سادگی قبول نمی‌کنند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار