تمرین استقلال محمد نوازی

تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که محمد نوازی، پیشکسوت باشگاه استقلال در تمرین این تیم حضور پیدا کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین روز جمعه استقلالی ها بعد از یک ساعت جلسه فنی ساعت 19:15 آغاز شد و بازیکنان بعد از گرم کردن، در حال گوش دادن به توصیه های فنی منصوریان شدند. این تمرین به خواست کادرفنی پشت درهای بسته برگزار شد.

*بازیکنان بعد از توضیحات منصوریان، یکی از تاکتیک های گلزنی به العین را تمرین کردند.

*محمد نوازی پیشکسوت استقلال در محل تمرین این تیم حاضر شد.

*در ادامه این تمرین، فوتبال درون تیمی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. منصوریان نظارت ویژه ای بر این تمرین داشت.

امید ابراهیمی تنها غایب این تمرین بود. این بازیکن به بازی با العین نمی رسد و این روزها در کلینیک استقلال مشغول مداوای خود است.

*در این تمرین ادموند اختر هم حاضر بود و در کنار نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا به تماشای تمرین پرداخت.

*امیر محمد متقیان مجری برنامه‌های کودک و نوجوان در تمرین امروز حضور داشت و مورد استقبال کادر فنی استقلال قرار گرفت.

تیم استقلال خود را برای بازی رفت با العین که دوشنبه هفته پیش رو برگزار می شود آماده می کند.

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-02-30 12:54
سلام و خسته نباشید به آبی پوشان پایتخت..مطمینا انجام تمرینات منظم و جدی میتواند "کلید" شکست العین در آزادی باشد.استراتژی تمرینات استقلال باید شکست دادن العین باشد.اگر استقلال با شجاعت و جسارت وارد میدان شود و از همان ابتدای کار فشار به دروازه العین بیاورد با هجمه و همهمه تماشاگران غیور آبی یکی دو گل زدن به تیم عربی کار زیاد سختی نیست.در واقع العین تا به خودش بیاید سم آبی اثر کرده و حریف را واژگون میکند.البته بازی احساسی و بی محابا نیز شاید ریسک بزرگی باشد و خطر ضد حملات حریف و غافلگیری خط دفاع را در پی دارد اما، اینجا ایران است و ورزشگاه مملو از جمعیت آزادی جایی است که بزرگتر از العین هم در آن شکست خورده اند.ناگفته نماند که گل نخوردن بسیار خوب است ولی استقلالیها نباید از گل خوردن بترسند چون فوتبال یعنی گل زدن و گل خوردن..ضمنا بچه های استقلال بدانند دیگر جایی برای اشتباه کردن و خودخواهی نیست و فقط باید در خدمت تیم و هواداران بود.بازی تک ضرب و هماهنگ آبی پوشان میتواند آرایش تاکتیکی و چیدمان العین را به هم زده و لایه های دفاعی این تیم را بشکند.نفرات خط حمله استقلال باید با جابجایی های مکرر و جایگیری های بجا و بموقع توپ را به دروازه العین شلیک کنند.انشالله که با یک بازی حرفه ای، حماسی و درخشان دیگر از استقلال بزرگ شاهد شکست العین و صعود مقتدرانه و هوشمندانه تیم اول پایتخت باشیم و جشن بزرگی بگیریم..
نقل قول کردن
هوادار استفلال
0 #2 هوادار استفلال 1396-02-30 12:57
استقلال میتواند العین را شکست بدهد و صعود قاطعانه داشته باشد.بشرطی که بازیکنان برای 90 دقیقه بازی برنامه داشته باشند و به یاران حریف اجازه خودنمایی ندهند.در فوتبال باید تفکرات بزرگ داشته باشیم تا به قهرمانی برسیم چراکه تفکرات کوچک و ضعیف اهداف کوچک بدنبال دارد و کسی که اهداف کوچک دارد هیچگاه به موفقیتهای بزرگ نخواهد رسید..انشالله که استقلال با یک بازی با صلابت و هجومی همراه با حرفه ای گری و تعصب و غیرت بازیکنان با یک نتیجه خوب و پرگل بازی راببرد و همه هواداران را شاد و خوشحال به خانه هایشان بفرستد..
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار