استقلال و العین

تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار برگشت مقابل العین امارات، تهران را به مقصد دوبی ترک کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران برای برگزاری دیدار برگشت مرحله 1/8نهایی جام باشگاه های آسیا مقابل العین، راس ساعت 18:00 از فرودگاه امام خمینی(ره)، تهران را به مقصد دوبی ترک کرد.

در این سفر فرشید اسماعیلی که با دریافت کارت قرمز در دیدار رفت، از دیدار برگشت مقابل العین محروم است و روزبه چشمی که به علت مصدومیت در لیست این فصل آبی ها قرار نداشت و این روزها در تمرینات این تیم حضور فعالی دارد نیز استقلالی ها را همراهی می کنند.

همچنین وضعیت امید ابراهیمی که به تازه گی از بند مصدومیت رها و به تمرینات گروهی استقلال اضافه شده برای حضور 90 دقیقه ای مقابل العین نامشخص است.

ضمن اینکه به نظر می رسد با حذف تیم ملی جوانان ایران از جام جهانی 2017 کره جنوبی، امید نورافکن می تواند به اردوی استقلال در امارات ملحق شود. خبرها حاکی از آن است که امید نورافکن کاپیتان تیم ملی جوانان ظهر امروز با علیرضا منصوریان تلفنی صحبت کرد و قرار شد بامداد فردا به اردوی استقلال در العین اضافه شود. شایان ذکر است مسئولان استقلال برای نورافکن هم ویزای امارات را گرفته‌اند.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار