نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با العین یک اتفاق عجیب بود که هر ده سال یکبار اتفاق می افتد!

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در خصوص شکست تیم استقلال مقابل العین امارات با نتیجه سنگین،‌ گفت: این باخت اتفاقی بود که نباید رخ می‌داد. العین 10 موقعیت داشت که 6 تای آن تبدیل به گل شد. به نظرم از این مسابقات هر 10سال یک بار اتفاق می‌افتد. 

سرپرست تیم استقلال افزود: ما بازی رفت را بردیم و بازی برگشت هم باید چیزی شبیه به بازی رفت می‌شد اما به یک باره شرایط مسابقه از این رو به آن رو شد و حرف دیگری باقی نماند. 

عبداللهی در ادامه تاکید کرد: چیزی نمی‌توانیم بگوییم جز عذرخواهی و از مردم معذرت خواهی کنیم. همه از این شکست ناراحت هستند و ان‌شاالله که بشود این بازی را جبران کنیم.

وی در خصوص اخباری که پیرامون برکناری اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل استقلال به خاطر این شکست و احتمال حضور مربی خارجی مطرح شده است، گفت: فوتبال اتفاقات عجیب و قریب زیاد دارد. شما هر چند سال یک بار می‌توانید مسابقه‌ای را ببینید که چنین اتفاقاتی در آن رخ دهد. این نتیجه اصلا قابل پیش‌بینی نبود و به نظرم همه چیز عادی بود الا نتیجه مسابقه. تیم‌های بزرگ دنیا هم اینگونه شکست می‌خورند ولی به نظرم اصلا لازم نیست تغییرات صورت بگیرد. شکست استقلال نباید جنبه بنیادی پیدا کند و در تمامی تیم‌های دنیا همین اتفاقات رخ می‌دهد. اتفاقا کادر فنی استقلال خیلی زحمت کشید و خیلی وقت گذاشت و من این را با چشم خودم دیدم.

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد: همه چیز روی روال بود و استقلال در لیگ دوم شد و نتایج بسیار خوبی گرفت و به خاطر یک باخت نباید همه چیز عوض شود و عملکرد تیم زیر سؤال برود. شما ببینید آنها چه بازیکنان گرانقیمتی داشتند و سرمایه‌گذاری کلانی انجام دادند. شما بازیکنان خارجی آنها را با ما قیاس کنید و من فکر می‌کنم هر 40 سال یک بار بازیکنی مثل عبدالرحمن در امارات ظهور کند. این تیم نائب قهرمان فصل گذشته آسیا است و به نظرم صعود استقلال به دور بعد کار بزرگی بود. 

عبداللهی در خصوص اینکه هواداران استقلال در صفحات اجتماعی خواستار حضور مربی خارجی هستند و آیا این موضوع کم لطفی به منصوریان و مربیان ایرانی نیست، گفت: مربیان ایرانی زحمت می‌کشند و خود من این موضوع را در تیم حس کردم. وقتی 4 بازیکن به یک باره از تیم کم شوند و یکی دو بازیکن هم مصدوم باشند قطعا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. نباید خیلی راحت عملکرد مربیان ایرانی را زیر سؤال برد آن هم به خاطر یک باخت.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا از استقلال بازیکنی به تیم ملی دعوت نشد، گفت: فدراسیون برای امید ابراهیمی و غفوری از اما استعلام گرفت و ما هم نامه‌ای را ارسال کردیم که این 2 نفر مصدوم هستند. سپس از خود 2 بازیکن سؤال کردند و به همین خاطر غفوری و ابراهیمی به اردو دعوت نشدند وگرنه دلیل دیگری نداشت.

عبداللهی در پاسخ به این سؤال که وضعیت نقل و انتقالات استقلال چگونه می‌شود،‌ گفت:‌ الان شرایط خوب نیست اما مسئولان باشگاه با عجله کار نمی‌کنند. باید با صبر و حوصله کار کرد. یک تعداد بازیکن مدنظر هستند که یواش یواش کارهایشان انجام خواهد شد.

 

اخبار استقلال(تسنیم)

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار