منصوریان

سرمربی استقلال گفت: هواداران نگران نباشند تا دو روز دیگر با بازیکن های که مد نظر داریم توافق خواهیم کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در خصوص جلسه خود با رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با آقایان افتخاری و صادق ورمزیار جلسه برگزار کرده و به این نتیجه رسیدیم که تیم امید زیر نظر آکادمی باقی بماند، اما به عنوان تیم دوم تیم بزرگسالان استقلال فعالیت و پشتیبانی خود را ادامه دهد و زیر نظر من و آقای ورمزیار به فعالیت بپردازد.

وی افزود: درباره گزینه‌های مختلف برای سرمربی تیم هم صحبت کردیم، اما هر دو روی بحث محمد نوازی مشترک هستیم. او یک گزینه مناسب است و می‌تواند به تیم امید ما کمک کند. نظارت روی تیم امید بر عهده تیم بزرگسالان است و سرمربی این تیم یکی از دستیاران تیم ما خواهد شد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: ایده‌های ورمزیار را برای تیم‌های پایه شنیدم و از این ایده‌ها استقبال می‌کنم. باید با بازیکنان تیم‌های پایه قرارداد بلند مدت ببندیم. با بازیکنان تیم‌های جوانان و نوجوانان قراردادهای 10 ساله و بازیکنان تیم امید قرارداد 5 ساله امضا کرده تا بتوانیم در روزهای سخت از امکانات و داشته‌های خود باشگاه استفاده کنیم. همچنین مربیان تیم‌های پایه از خانواده استقلال هستند که این موضوع نیز بسیار خوب است. ورمرزیار برای تیم‌های پایه وقت می‌گذارد و زحمت می‌کشد.

منصوریان در خصوص فعالیت استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: گمانه زنی‌های زیادی انجام می‌شود، اما ما راحت و با حوصله و بی توجه به فضای هیجانی فصل نقل و انتقالات مشغول یارگیری هستیم. داریوش شجاعیان یکی از بازیکنانی است که مدنظر استقلال قرار دارد و امیدوارم تا 2 روز آینده به یک نقطه مشترک با او دست پیدا کنیم. از باشگاه گسترش فولاد و آقایان زنوزی و نصیرزاده برای حسین نیتی که داشتند، تشکر می‌کنم.

وی درباره جذب پژمان منتظری تصریح کرد: در رابطه با منتظری باید بگویم یکی دو روز آینده با او نیز به نقطه مشترک می‌رسیم. درِ باشگاه استقلال به روی پژمان باز است و اینجا خانه اوست. ما آماده قرارداد با بازیکنی هستیم که در این باشگاه پیشرفت کرده و یکی از زمان‌هایی که منتظری می‌تواند به استقلال کمک کند، فصل جاری است.

سرمربی استقلال ادامه داد: در خط دفاع به دنبال منتظری بوده و در خط میانی نیز به دنبال شجاعیان هستیم. همچنین نباید فراموش کنیم که بازیکنان حال حاضر ما در فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی لیگ رسیدند و باید به جوانان فصل گذشته نیز اعتماد کنیم. تمدید قرارداد با بازیکنان فصل پیش هم در دستور کار باشگاه قرار دارد و در حال انجام است.

منصوریان در پایان درباره وضعیت سیدمجید حسینی، گفت: منتظر محسن ابراهیمی، مدیر برنامه های حسینی هستیم تا با این بازیکن قرارداد امضا کنیم. مدیربرنامه‌های حسینی و خود این بازیکن برای ما شرط مالی نگذاشته‌اند و می‌خواهیم قرارداد او هر چه سریع‌تر در روزهای آینده با استقلال امضا شود.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار