وزیر ورزش

دکتر سلطانی فر گفت: تامین منابع مالی جدید و پایدار برای باشگاه و تعیین کلیت بدهی ها به ویژه بدهی های مالیاتی از مهمترین وظایف هیات مدیره جدید است.

 

 به گزارش استقلال نیوز، دکتر مسعود سلطانی فر در نشستی دو ساعته با اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال گفت: یکصدایی، تبدیل شدن به یک باشگاه بزرگ، مدرن و قدرتمند باید سرلوحه کار هیات مدیره جدید استقلال باشد چرا که شما در هدایت باشگاه نقش اصلی را ایفا می کنید.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: استقلال هم اکنون یک تیم است و تا تبدیل شدن به باشگاه راه زیادی دارد از هیات مدیره می خواهم برنامه ریزی راهبردی برای ساماندهی سریعتر امور باشگاه داشته باشند و هدف گذاری شما رساندن استقلال به ساختار یک باشگاه بزرگ، مدرن و قدرتمند باشد.
سلطانی فر در این نشست چگونگی تامین منابع مالی جدید و پایدار برای باشگاه و تعیین کلیت بدهی های باشگاه به ویژه بدهی های مالیاتی را از مهمترین وظلیف هیات مدیره جدید قلمداد کرد.
وزیر ورزش و جوانان انتظار جامعه فوتبال به خصوص هواداران پرشور این باشگاه را آرامش، دوری از حاشیه ها و جامع نگری در ساختار و مدیریت دانست و گفت: جلب رضایت هواداران و به خصوص پیشکسوتان بایستی به عنوان یک اصل مد نظرتان باشد.
دکتر سلطانی فر گفت: استقلال و پرسپولیس تیم های مردم هستند و موفقیت آنها اسباب نشاط اجتماعی می شود و توصیه جدی من به اعضای مدیره حفظ آرامش، دوری از جدل های رسانه ای و مدیریت منطقی و سازنده است.
 
 
پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-04-10 18:02
آفرین آقای وزیر..بارک الله..هزار آفرین به این هوش و زکاوت که تمام مشکلات باشگاه بزرگ و مردمی استقلال زیر نظر داری!
واقعا باید به احترام اینهمه دلسوزی و آینده نگری وزیر اعظم ایستاده کف بزنیم و هورا بکشیم..
جناب سلطانی فر تا کی باید با این حرفهای درشت و کلی گویی های تکراری خودمون و هواداران رو گول بزنیم و وعده سر خرمن بدهیم؟؟
اگر قرار بود وضعیت استقلال و پرس پولی درست بشه و سر و سامون بگیره تا حالا درست شده بود برادر...
چهارتا آدم معروف اوردی تو هییت مدیره فکر کردی همه چیز درست میشه؟؟
اینا باید با چوب جادویی مشکلات حل کنند و تیم رو به باشگاه تبدیل کنند؟؟میدونی این پروسه چقدر زمانبر و هزینه بر هست و چه پولهای چند ده میلیاردی میخواد؟؟برنامه ریزی بلند مدت میان مدت کوتاه مدت و مدون و حرفه ای میخواد؟؟میدونید اسپانسرینگ نامطمین و عدم تامین منابع پایدار و جور نشدن هزینه های کمرشکن تیم استقلال تو طول فصل چه بلایی سر باشگاه و هواداران میاره؟؟
چرا باشگاه بقول شما مردمی استقلال هنوز بعد از 70 سال یک ورزشگاه درست و حسابی برای تمرین و مسابقات تدارکاتی نداره؟؟چرا متوجه نیستید هنوز رده های پایه ای باشگاه آکادمیک و هدفمند نیستن و شبانه روزی مراقبت نمیشوند؟؟ چرا قراردادهای روشن و شفاف تو باشگاه بسته نمیشه و بعضی بازیکنان قدیمی زیاده خواهی و باندبازی میکنند؟؟لیدر بازیها و مافیاهای روی سکوها و داخل باشگاه رو خبر دارید؟؟
چرا این دو تیم مثل تمام تیمهای بزرگ دنیا خصوصی نمیشوند جناب وزیر محترم؟؟چرا دولت و صدا و سیما دست از سر این باشگاههای مردمی و پرطرفدار بر نمیدارند؟؟
"شما که هرسال هییت مدیره و مدیر عامل عوض میکنید و ثبات مدیریتی استقلال نابود کردید دیگر حرف از ساختار باشگاه و غیره ذلک نزنید لطفا که خنده مون میگیره...."
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار