جواد زرینچه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: باید به منصوریان فرصت بیشتری بدهند تا بتواند افکار خودش را در استقلال پیاده کند تا موفق شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درخصوص شرایط این روزهای تیم استقلال، حمایت مدیریت باشگاه از منصوریان، تجربیات پیشکسوتان و جایگاهش در فوتبال ایران صحبت هایی کرده که در ادامه می خوانید:

* هواداران صبر داشته باشند!

به نظر من بهترین چیزی که استقلال در حال حاضر نیاز دارد صبر است،‌ هواداران نگران نباشند، خیلی شرایط بدتر از این را در استقلال دیدیم که با صبر درست شده است ولی اگر بخواهیم احساسی تصمیم بگیریم شرایط تیم بحرانی‌تر خواهد شد. در حال حاضر باشگاه از این تیم حمایت کرده است و از این لحاظ فکر نمی‌کنم دو بازی فرصت خوبی باشد تا مربی خودش را نشان دهد. من با این فرصتی که برای سرمربی در نظر گرفتند موافق نیستم و به نظرم باید به منصوریان فرصت بیشتری بدهند تا بتواند افکار خودش را در استقلال پیاده کند تا موفق شود.

* مدیریت از منصوریان حمایت کند

به نظر من تا آنجا که می‌شود مدیریت از تیم حمایت کند تا بتوانند دوباره برگردند اگر خدای نکرده در ادامه با توجه به فرصت‌هایی که داده شده شرایط خوب پیش نرفت باید آن موقع جلسات دیگری برگزار کنند و با مشورت، تصمیمات خوبی بگیرند تا شرایط استقلال بهتر شود. الان به نظر من صبر کردن و آرامش داشتن بهترین راه است و هیچ کار دیگری فایده ندارد.

* چرا باشگاه از تجربیات پیشکسوتان استفاده نمی کند؟

متاسفانه اینکه چرا باشگاه استقلال تهران از تجربیات پیشکسوتان در شرایط بحرانی استفاده نمی‌کند خیلی جای سوال دارد، من نه! ولی خیلی از قدیمی‌های استقلال در حال حاضر هستند که می‌توانند به این تیم کمک کنند. می‌توانند از این افراد در کمیته فنی، کمیته‌ای که مستقل باشد و بتواند به کادر فنی کمک کند استفاده کرد ولی متاسفانه اینجا وقتی صحبت‌هایی در این مورد زده شود فکر می‌کنند ما دنبال خواسته‌هایی هستیم و می‌خواهیم جای سرمربی را بگیریم. اصلا در اینجا کارهای گروهی جواب نمی‌دهد. ولی در هر صورت ما که در این تیم سمتی نداریم اما من یک استقلالی هستم و دوست داریم به این تیم کمک کنیم دلمان برای این تیم می‌سوزد،‌ علی منصوریان هم بازی من بوده، رفیق قدیمی من هست و دوست داریم که این تیم نتیجه خوبی کسب کند.

* هیچکس شرایط این روزهای استقلال را دوست ندارد

در حال حاضر این شرایطی که در تیم استقلال وجود دارد را هیچکس دوست ندارد، حتی  خود منصوریان. هوادار و بازیکنان جای خود. امیدوارم با صبوری و کار و تلاش زیاد بتوانیم این دوره سخت را بگذرانیم و روز به روز بهتر شویم.

* می خواهم به عنوان سرمربی در لیگ حضور داشته باشم

با تیم‌های لیگ یکی به عنوان سرمربی کار کردم. با تیم‌هایی که شرایط خوبی ندارند به عنوان سرمربی فعالیت کردم ولی متاسفانه نتیجه‌ای حاصل نمی‌شد چون با این تیم‌ها کار کردن فایده‌ای ندارد و خیلی سخت است که با تیمی که شرایط مالی و امکانات کمی دارد بتوان کار کرد. من هم دوست دارم که در فوتبال ایران به عنوان مربی فعالیت کنم اما نه به هر قیمتی . هستند کسانی که 10 سال در فوتبال مربیگری می‌کنند اما حتی یک قهرمانی هم نیاوردند. شاید همان تیم را هم به دسته اول بردند؛ ولی متاسفانه جا برای ما وجود ندارد فقط یکسری افراد می‌توانند به عنوان سرمربی و مربی فعالیت کنند. دوست دارم که به امثال من هم فرصت داده شود. می‌خواهم به عنوان سرمربی در لیگ حضور داشته باشم و از لحاظ فنی خودم را ارزیابی کنم.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار