پرورش خواه

پیشکسوت استقلال گفت: این تنبیه چراغ راه قائدی می شود باید بداند فوتبالیست با بازی خوب بزرگ می شود نه با حاشیه.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهروز پرورش خواه  پیشکسوت استقلال  در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط تیمو اتفاقات اخیر توضیحاتی داد. در ادامه متن این گفتگو را مشاهده خواهید کرد:

* بدبیاری گریبان منصوریان را گرفت

این تیم در زمان آقای منصوریان هم خوب بود، اما یکسری بدبیاری‌ها گریبان منصوریان را گرفت که مهم ترین آنها مصدومیت بازیکنان بود. قطعا اگر این تیم در ابتدای فصل این همه مصدوم  نمی‌داد، در زمان منصوریان هم نتایج بهتری کسب می‌شد. الان هم که این تغییرات صورت گرفته باید به شفر زمان کافی داد. 

* نمی توان با یک بازی شفر را نقد کرد

عاقلانه و منصفانه نیست که با یک بازی بخواهیم شفر را نقد کنیم. باید بگذاریم او کارش را بکند و بعد از گذشت یک زمان معقول که تفکراتش را به تیم القا کرد او را به بوته نقد بگذاریم. الان هم که مصدومان ما رسیده‌اند و قطعا شفر باید بهتر از گذشته نتیجه بگیرد.

* شرایط جدول برنده دربی را مشخص نمی کند

این جمله تکراری و کلیشه‌ای است که دربی با همه بازی‌ها تفاوت دارد و شرایط جدولی دو تیم نمی‌تواند نتیجه این بازی را از پیش تعیین کند. نمونه بارزش همین فصل گذشته که استقلال دربی را در حالی برد که هیچ کس پیش‌بینی نمی‌کرد. پس نباید نگران نتیجه دربی بود.

* شفر قائدی را دوست دارد

من خیلی خوشحالم که این پسر اینقدر خوب است که خودش خیلی زود به اشتباهش پی برد و از همه عذرخواهی کرد. قائدی نباید بابت این تنبیهی که شفر برایش در نظر گرفته ناراحت باشد. شفر حتما قائدی را خیلی دوست دارد که او را اینگونه تنبیه کرد. این تنبیه چراغ راه آینده قائدی است و به رشد او در آینده فوتبالی‌اش کمک می‌کند. اگر شفر این کار را نمی‌کرد قائدی در این سن فکر می‌کرد فوتبال همین است و می‌تواند هر وقت بخواهد اعتراض کند. 

* فوتبالیست با بازی خوب بزرگ می شود نه حاشیه

در زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم بازیکنانی به مراتب بهتر از ما بودند که چون حرف بزرگترها را گوش نکردند و به بیراهه رفتند فوتبال شان تمام شد. اما ما به حرف بزرگترها گوش کردیم و به حاشیه نرفتیم و توانستیم سال‌های زیادی فوتبال بازی کنیم. توصیه من به قائدی این است که تا جوان است از این اشتباهات پرهیز کند و به حرف مربیان و بزرگترهایش گوش کند. فوتبالیست فقط با فوتبال بازی کردن بزرگ می‌شود نه با رفتن به حاشیه. 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار