امید ابراهیمی

هافبک ملی پوش تیم استقلال گفت: از حمایت هواداران تشکر می کنم و قول می دهم همه تلاش خود را برای بازگشت به کورس انجام دهیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امید ابراهیمی هافیک ملی پوش استقلال  پس از شکست یک بر صفر تیم استقلال مقابل پرسپولیسدر مقابل خبرنگان گفت:

* تشکر از هواداران

ابتدا یک تشکر ویژه از هواداران‌مان دارم که 90 دقیقه ما را حمایت کردند و در پایان بازی هم با وجود اینکه شکست خورده بودیم، تشویق‌مان کردند. ما شرمنده آنها شدیم و تلاش‌مان را می‌کنیم که این نتیجه را جبران کنیم.

* از موقعیت ها استفاده نکردیم

ما خوب بازی کردیم و پرسپولیس روی تک موقعیتی که داشت به پنالتی رسید و برد. نمی‌دانم آن توپ پنالتی بود یا نه، اما آن‌طور که خودم از پشت دیدم چشمی هم توپ را زد و هم پای علیپور را. در نیمه نخست ما سه الی چهار موقعیت خوب گلزنی داشتیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

* پیروزی حق پرسپولیس بود؟

خیر، امروز واقعاً روزی نبود که ما بازی را ببازیم. موقعیت‌های ما بیشتر از حریف بود، اما نتوانستیم به گل برسیم.

* داوری بازی؟

من در مورد چیزهایی که خودم دیدم صحبت می‌کنم و فکر می‌کنم کنترل بازی از دست داور خارج شده بود. او خطاهایی می‌گرفت که بازیکنان ما را عصبی می‌کرد. او چند خطا اعلام کرد که اصلاً برخوردی نبود. نمی‌دانم چون دربی بود توپ‌ها را خطا می‌گرفت یا نه، اما به نظرم می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد.

* جایگاه استقلال اینجا نیست

همه بازیکنان استقلال تلاش می‌کنند در دیدارهای آینده نتایج بهتری بگیریم. همه می‌دانیم که جایگاه استقلال این نیست و همه باید دست در دست هم بدهیم تا به جایگاه اصلی‌مان که بالای جدول است برسیم. خود ما هم از این وضعیت ناراحت هستیم.

* وعده به هواداران برای بازگشت به کورس

من باز هم از هوادارانمان تشکر می‌کنم که امروز تیم ما را تشویق کردند. بعد از شکست هم ایستادند و ما را حمایت کردند. قولی نمی‌دهم، اما از طرف خودم می‌گویم ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا استقلال به روزهای خوب خود برگردد.

اخبار  استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار