پرورش خواه

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در ایران و آسیا تیم بزرگی است و می تواند با اعتباری که در قاره کهن دارد، از گروه مرگ صعود کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهروز پرورش خواه پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی آبی پوشان برابر سپاهان در آخرین روز از نیم فصل اول لیگ برتر در مورد مسائل روز این باشگاه صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* مدت ها بود استقلال را به این خوبی ندیده بودم

اغراق نیست اگر بگویم مدت ها بود بازی به این خوبی از استقلال ندیده بودم. به خصوص که این بازی خوب به پیروزی منتهی شد. آن هم به یک پیروزی پر گل و دلچسب. 

* گل قربانی مرا یاد جوانی ام انداخت!

گل قربانی واقعا سوپر گل بود. از نظر من این گل قشنگ ترین گل نیم فصل اول مسابقات بود. گل های جپاروف هم یکی از یکی بهتر بود. راستش را بخواهید گلی که قربانی زد مرا یاد جوانی خودم و گل هایی که با شوت می زدم انداخت.

* بازیکنان استقلال مشکل روحی و روانی داشتند

چند جلسه از تمرین تیم پیشکسوتان با تیم استقلال همزمان شد و این اتفاق باعث شد تا فرصتی برای همکلام شدن با بازیکنان استقلال ایجاد شود. من خودم وقتی با بازیکنان صحبت کردم متوجه شدم خیلی از این بچه ها مشکل روحی و روانی داشتند. اما فکر می‌کنم نتیجه‌ای که مقابل سپاهان به دست آمد باعث شد مشکل روحی بازیکنان از بین برود.

* حضور در گروه مرگ لیگ قهرمانان از بدشانسی ماست!

از شانس استقلال است که باید در سخت ترین گروه ممکن در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. اما صعود از این گروه برای آبی پوشان کاملا میسر است. استقلال در ایران و آسیا تیم بزرگی است و می‌تواند با اعتبار فراوانی که در آسیا دارد از این گروه به سلامت عبور نماید.

* استقلال برای کامل شدن نیاز به یکی دو بازیکن جدید دارد

گرچه تیم استقلال در حال حاضر خیلی خوب است، اما باز هم به نظر می رسد برای کامل شدن باید یکی دو بازیکن جدید در نقل و انتقالات نیم فصل به خدمت بگیرد که گویا باشگاه با هماهنگی شفر به زودی این اتفاق را رقم خواهند زد.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار