پرورش خواه

پیشکسوت استقلال گفت: جنگ اصلی بازی استقلال و ذوب آهن در میانه میدان است و هافبک‌های دو تیم نقش مهمی در تعیین نتیجه بازی خواهند داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهروز پرورش خواه پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار حساس استقلال و ذوب آهن در مرحله 1/8 لیگ قهرمانان آسیا، نتیجه دیدار رفت این دو تیم را دارای اهمیت زیادی دانست.

* مصدومیت تیام خبر ناگواری بود

پیروزی در فینال جام حذفی و قهرمانی در این مسابقات روحیه تیمی استقلال را برای دیدار با ذوب آهن بالا برده است اما مصدومیت تیام متاسفانه خبر ناگواری برای تیم بود که دیگران باید جور او را کشیده و جای خالی او را پر کنند. 

* استقلال بدون تیام مشکلی نخواهد داشت

البته در چند بازی هم که تیام به دلیل مصدومیت غیبت داشت خوشبختانه دیده شد که تیم مشکلی با عنوان گلزنی پیدا نکرد و من امیدوارم این اتفاق در این بازی هم افتاده و دیگران هم در غیاب تیام بتوانند دروازه حریف را باز کنند.

* جنگ اصلی استقلال و ذوب آهن در میانه میدان است

جنگ اصلی را در بازی استقلال و ذوب آهن در میانه میدان شاهد هستیم و هافبک‌های دو تیم نقش مهمی در تعیین نتیجه بازی خواهند داشت. در این بازی هافبک‌های هر کدام از دو تیم بتوانند میانه میدان را تصاحب کرده و برتری خود را به هافبک‌های حریف دیکته کنند شانس بیشتری برای خلق موقعیت و دست یافتن به دروازه حریف پیدا می‌کنند.

* نتیجه دیدار رفت تعیین کننده است

دیدار رفت خیلی مهم و تعیین کننده است و استقلالی‌ها باید مراقب اتفاقات این بازی و نتیجه آن باشند. اگر ذوب آهن در اصفهان نتیجه لازم را بگیرد کار در دیدار برگشت سخت می‌شود.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار