139404300842404635726404

مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که از سرمربی ایرانی تیم فوتبال امید کشورمان حمایت لازم صورت نگرفته است.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوازی در خصوص شکست تیم امید ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: تیم ما در 90 دقیقه واقعاً خوب فوتبال بازی کرد، ولی متأسفانه در وقت‌های تلف‌شده شرایط دیگری رقم خورد. ژاپنی‌ها بعد از پایان وقت‌های قانونی شروع به حمله کردند و نتیجه گرفتند. تعویض‌های آنها واقعاً خوب بود، هرچند که تعویض‌های ما هم خوب بود. با این حال در 90 دقیقه با بدشانسی مواجه شدیم و نتوانستیم گل بزنیم.

وی افزود: باید به محمد خاکپور، دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم امید خسته نباشید بگویم. الان هم به هیچ عنوان قصد ندارم از خاکپور انتقاد کنم، ولی ای کاش این بازی را که مقابل ژاپن انجام دادیم، مقابل قطر به نمایش می‌گذاشتیم. ما همه چیز را برای بازی با ژاپن گذاشتیم و این درحالی است که حریف ما هم با سیاست خاصی بازی کرد و به هدفش رسید. در مجموع باید بگویم که ایران مقابل ژاپن مستحق باخت نبود.

مربی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: همیشه یک سال مانده به المپیک، به فکر تیم امید می‌افتیم و این اصلاً درست نیست. وقتی برنامه‌ریزی درست نباشد این اتفاقات رخ می‌دهد. این درحالی است که ما بعد از انتخاب کادر فنی حمایت درستی از آنها انجام ندادیم و حتی زمانی که بازی‌های دوستانه تیم امید هم شروع نشده بود، خیلی‌ها از خاکپور انتقاد کردند. اگر یک مربی خارجی جای او می‌آمد، آیا واقعاً چنین برخوردی صورت می‌گرفت.

نوازی اظهار داشت: باید از خاکپور ممنون باشیم که هدایت تیم امید را قبول کرد، ولی هیچ حمایتی از او صورت نگرفت و با این مربی خیلی غریبانه رفتار شد. هیچ‌کس از کاشانی و خاکپور حمایت نکرد و این به سیستم مدیریتی اشتباه در فوتبال ایران برمی‌گردد. آنها زحمت خود را کشیدند، ولی ما برخورد خوبی با مربیان ایرانی نداریم که این درست نیست. همیشه در بالاترین حد ممکن از مربیان خارجی حمایت می‌کنیم، اما متأسفانه برای هموطن خودمان ارزش قائل نمی‌شویم.

وی راجع به حضور بعضی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در تمرینات این تیم گفت: مسئولان باشگاه قول دادند که مشکلات مالی برطرف شود، ولی امیدوارم این مشکلات قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن حل شود. در حال حاضر بازیکنان از لحاظ روحی شرایط مناسبی ندارند. امیدوارم باشگاه به این فکر کند که طلب بازیکنان و کادر فنی را قبل از شروع مجدد لیگ پرداخت کند.

تسنیم

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار