پرورش خواه

پیشکسوت استقلال گفت: اولویت جذب بازیکن باید عشق به تیم باشد نه پول، بازیکنی که بدون عشق و با زور پول به استقلال بیاید، کاسب است نه بازیکن.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهروز پرورش خواه پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشان، نگرش هواداران در مورد مسائل انضباطی بازیکنان، نیازهای استقلال در فصل نقل و انتقالات و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* هواداران باید پشت مدیریت و سرمربی باشند نه بازیکن خاطی

برخورد باشگاه با بازیکنی که انضباط تیمی را رعایت نکرده کاملا ارزشمند است. بازیکن باید بداند همواره و در هر شرایطی باید تابع سرمربی اش باشد حتی اگر سرمربی اشتباه کند. اگر غیر از این باشد که باید فاتحه آن تیم را خواند. البته من نمی دانم واقعا چشمی و اسماعیلی چه خطایی مرتکب شده اند اما آنچه که از سوی باشگاه بی انضباطی نامیده می شود قابل برخورد است. هواداران هم باید در این مواقع پشت باشگاه، مدیریت و سرمربی باشند چون نام تیم استقلال از نام همه بازیکنان از گذشته تا به حال بزرگ تر است و منفعت تیمی همواره بر منفعت فردی ارجحیت دارد.

* باید نقاط ضعف تیم ترمیم شود

متاسفانه ما فصل را خوب شروع نکردیم و خوب هم ادامه ندادیم. برای همین مسئولیت مدیران باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی بسیار سنگین می شود چون باید نقاط ضعف ترمیم شود.

* استقلال پر افتخار ترین تیم ایرانی در آسیا است و حق ندارد از قهرمانی در لیگ برتر ناامید شود

استقلال حق ندارد از قهرمانی نا امید شود و دست از تلاش بردارد، هر فردی که پیراهن خدمت به استقلال در هر کسوتی را بر تن می کند باید بداند تا آخرین لحظه و با آخرین توان ممکن محکوم به تلاش برای موفقیت این تیم است. فارق از کری های معمول، استقلال پر افتخار تیم ایرانی در آسیا است و با هواداران میلیونی که دارد اعضای آن محکوم به تلاش تا آخرین لحظه برای موفقیت هستند.

* جابر انصاری از خیلی از بازیکنان فعلی بهتر است

از ابتدای فصل معتقد بودم بازیکنی مثل قربانی باید حفظ شود. همین جابر انصاری که برخورد خوبی با او صورت نمی گیرد از خیلی از بازیکنان فعلی بهتر است و اگر فرصتی که به دیگران داده شده بود در اختیار جابر قرار می گرفت، قطعا نتیجه بهتری به دست می آمد.

* اولویت جذب بازیکن باید عشق به تیم باشد نه پول

از مدیریت باشگاه انتظار می رود دقت و وسواس زیادی در نقل و انتقالات زمستانی به خرج دهند و اولویت را به سمت بازیکنانی ببرند که حداقل ته دلشان به این تیم علاقه داشته باشند. اگر بازیکنی بدون عشق و با زور پول به استقلال بیاید، کاسب است نه بازیکن.

* استقلال در سه خط نیاز به جذب بازیکن دارد

برای از بین بردن نقاط ضعف، بازیکنان زیادی باید در نیم فصل جذب شوند. این تیم در هر سه خط نیاز به بازیکنان جدیدی دارد.

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار