میگوئل کولی

مربی جامائیکایی استقلال گفت: وقتی ورزشگاه آزادی را با حضور هواداران آبی پوش می بینم مو بر روی بدنم سیخ می شود و این حسی است که هیچگاه تجربه نکردم.

 

به گزارش استقلال نیوز، میگوئل کولی مربی جامائیکایی تیم استقلال که این روزها کمک بزرگی برای وینفرید شفر است در مصاحبه با سایت باشگاه استقلال در مورد آخرین شرایط استقلال و آینده این تیم در نیم فصل دوم صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* وضعیت استقلال در این فصل 

شروعی که می خواستیم را نداشتیم اما هرچه گذشت بهتر و بهتر شدیم و با تمرینات بیشتر، بازیکنان با یکدیگر هماهنگ تر از قبل شدند و فلسفه و تفکرات کادرفنی و سرمربی را درک کردند. ما تعداد زیادی بازیکن جدید از تیم های دیگر داشتیم که باید سبک فوتبال استقلال را یاد می گرفتند و با بازی کردن در تیم ما کنار می آمدند. همه تلاش کردند و خوشحالیم که بعد از شروع بد، پایان خوبی در نیم فصل داشتیم و باید در نیم فصل دوم بهتر باشیم.

* نقش شفر در پیشرفت استقلال 

سرمربی تیم ما آقای شفر روحیه تیمی و ذهنیت برتر و برنده را به تیم اضافه کرد و این کار فوق العاده بود. از نظر روحی و روانی و انگیزشی شرایط بهبود پیدا کرد و کادرفنی نیز همواره صادقانه با بازیکنان صحبت می کند و به آنها انگیزه می دهد. این موضوع به زمان نیاز داشت اما این اتفاق رخ داد. مدیریت باشگاه در کنار ما سخت تلاش کرد و همه با هم متحد بودیم تا به نتیجه ای که می خواهیم، دست پیدا کنیم. بازیکنان نیز برای رسیدن به این جایگاه میل زیادی داشتند.

* تمجید از حمایت های هواداران استقلال

حضور هواداران در کنار استقلال بسیار فوق العاده است و یک فضای عالی را رقم می زند. وقتی همه در کنار یکدیگر هستیم و مانند یک خانواده عمل می کنیم، بهترین دستاوردها را خواهیم داشت.

* حضور پر تعداد هواداران در بازی های این فصل

وقتی ورزشگاه را آبی می بینم، مو به تنم سیخ می شود. وقتی ورزشگاه آبی باشد، با آن شور و هیجان و احساسات، بسیار عالی است. تجربه قدم زدن در این ورزشگاه، بی نظیر است. من تا به حال چنین فضایی را ندیدم. هواداران استقلال عاشق تیم و در روزهای سخت به تیم وفادار هستند. هواداران همیشه به ما کمک می کنند و امیدوارم آنها را خوشحال کنیم. آنها یار دوازدهم استقلال و بهترین هستند.

* تجربه همکاری با وینفرید شفر

برای من یک تجربه بی نظیر و بسیار خوب است. اعضای کادرفنی ما به استقلال مانند یک شغل نگاه نمی کنند و کار کردن در این تیم برای ما یک شور و هیجان ویژه و علاقه قلبی است. در داخل زمین، رختکن، زمان بازی و تمرین همه کار خود را با علاقه انجام می دهند و همه می خواهند بهترین تیم را داشته باشند. کار کردن در استقلال برای من افتخار است.

 * بهترین و بدترین روزهای حضور در استقلال

بازی با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا در آزادی بهترین روز من بود. برد 3 بر یک ما بی نظیر بود و دوست دارم این فضا تکرار شود. ورزشگاه آن روز پر از هوادار بود و نفس در سینه حبس می شد. بدترین لحظه نیز شکست برابر سایپا در جام حذفی بود و نمی خواهم شبیه به آن را دیگر تجربه کنم.

 * صحبت پایانی:

خیلی خوشحالم که نیم فصل اول با موفقیت به پایان رسید. ما رویاهای بزرگی در سر داریم و همه بازیکنان و کادر فنی برای موفقیت تلاش میکنند. ازحمایتهای مدیر باشگاه ممنونم و با حمایت هواداران و تلاش، غیر ممکن برای استقلال معنی ندارد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

ساشا شفر: نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری داریم؛ من و پدرم در ایران خیلی موفق بودیم!

وینفرید شفر: سطح لیگ داخلی ایران بسیار بالا رفته است؛ ایران می تواند قهرمان شود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار