آکادمی استقلال

هفته نخست لیگ برتر رده‌های مختلف سنی پایه‌ها به پایان رسید و سهم استقلال(تاج) یک شکست و سه تساوی بود.

      

به گزارش استقلال نیوز، هفته نخست لیگ نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدهای تهران به پایان رسید و سهم تیم‌هایآکادمی استقلال(تاج) یک شکست و سه تساوی بود.

در این هفته نونهالان استقلال ده نفره مقابل حامی به تساوی رسید، نوجوانان استقلال در دقیقه ۹۲ مغلوب کیا شد، جوانان استقلال ده نفره با ایرانمهر ۲ بر ۲ مساوی کرد و امید استقلال در داربی زودهنگام بدون گل مقابل پیروزی(پرسپولیس) متوقف شد.

در فضای مجازی متاسفانه جو بدی علیه آکادمی استقلال به راه افتاده و بسیاری از هواداران این نتایج را ناامید کننده قلمداد و از کادرفنی این تیم‌ها انتقاد می‌کنند که از زعم ما کاری اشتباه و عجولانه است.

در خصوص تیم‌های پایه استقلال در این فصل دو مورد را باید مدنظر داشته باشیم. نخست اینکه در زمان مدیریت فاجعه بار احمد مددی این تیم‌ها بسته شدند و بسیاری از ستاره‌های آینده‌دار فصل گذشته آکادمی استقلال در تمامی رده‌ها به دلیل سو مدیریت، از تیم‌های خود جدا شدند. مورد دوم هم در خصوص آمادگی و هماهنگی بازیکنان است که قطعا زمان لازم است تا بازیکنان در قالب تیم جا افتاده و خواسته‌های تاکتیکی کادرفنی را پیاده کنند.

به گزارش استقلال نیوز، به زودی اتفاقی فوق‌العاده در مدیریت آکادمی استقلال رخ خواهد داد و شاهد تغییراتی شگرف در بخش مدیریتی و ساختاری آن خواهیم بود.

به سردار آجورلو و برنامه‌های مدنظر او برای استقلال بزرگ اعتماد کنید و مطمئن باشید با رویه‌ و سیاستی که مدیریت کاملا استقلالی و جدید باشگاه در پیش گرفته‌اند و مدیری که به زودی حکم مدیریتی خود را برای آکادمی دریافت خواهد کرد، در سال‌های آینده آکادمی استقلال همچون سالیان نه چندان دور گذشته، به یکی از بهترین آکادمی‌های بازیکن‌ساز ایران تبدیل خواهد شد‌.

اخبار آکادمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته اول/ تساوی استقلال در دربی امیدها؛ یک نیمه برتری برای پیروز شدن کافی نبود

هفته اول/ تساوی جوانان ایرانمهر و جوانان استقلال؛ دشت اول شاگردان صادقی

هفته اول/ بدشانسی گریبان نوجوانان استقلال را گرفت؛ کیا دقیقه 92 به برتری رسید

هفته اول/ توقف نونهالان استقلال در گام نخست؛ ده نفره حریف نونهالان حامی نشدیم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار