آکادمی استقلال

باشگاه استقلال(تاج) در استان هرمزگان آکادمی تاسیس خواهد کرد.

       

به گزارش استقلال نیوز، در دیدار مدیرعامل باشگاه ومدیر آکادمی استقلال(تاج) با استاندار هرمزگان مصوب شد آکادمی باشگاه استقلال(تاج) در بندرعباس تاسیس شود. 

عصر دیروز سردار آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال با مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان دیدار و در نهایت نیز تاسیس آکادمی این باشگاه پرهوادار و با سابقه در بندرعباس به تصویب رسید.

در این دیدار مهندس دوستی با تشریح وضعیت ورزش استان هرمزگان و علاقه مردم این استان به ورزش‌های تیمی به خصوص رشته فوتبال، از برنامه‌های استان برای حمایت از ورزشکاران و پرورش استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف خبر داد.

وی همچنین از حمایت حداکثری مدیران استانی از باشگاه‌های فوتبال استان برای صعود به لیگ برتر و حضور در جمع برترین تیم‌های کشور برای دفاع از سابقه فوتبال این استان خبر داد.

در این دیدار مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال نیز با تقدیر از تلاش‌های استاندار هرمزگان به منظور حمایت از ورزشکاران استان و پیگیری‌های وی در جهت توسعه ورزش در هرمزگان، از هرمزگان به عنوان استانی که می‌تواند در سطح اول فوتبال کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد یاد کرد.

سردار آجرلو با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی هرمزگان، از آمادگی باشگاه استقلال برای سرمایه گذاری بر روی استعدادهای این استان در رشته‌های ورزشی مختلف به ویژه در فوتبال خبرداد.

در انتهای این دیدار و با توجه به استعداد و ظرفیت‌های استان هرمزگان در ورزش، بویژه رشته فوتبال و همچنین برنامه ریزی‌های خوب، سابقه طولانی و کسب افتخارات زیاد در سطوح داخلی و بین المللی باشگاه استقلال مقرر شد این باشگاه پر هوادار یک آكادمی در بندرعباس ایجاد کند.

این آكادمی با همكاری استانداری هرمزگان، باشگاه استقلال و ستاد مبارزه با مواد مخدر ایجاد خواهد شد که می‌تواند نقش بسزایی در توسعه ورزش و استعدادیابی از نوجوانان و جوانان این استان و معرفی به باشگاه‌های مختلف کشور باشد.

 

اخبار آکادمی استقلال

   

 


 مطالب مرتبط:

فراخوان آکادمی باشگاه استقلال/ تست گیری رده های پایه از 5 اردیبهشت آغاز می شود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار