کادرفنی امید استقلال

مدیر آکادمی و سرمربی امید استقلال(تاج) پس از تساوی در داربی امیدها گفتند: هفته اول بود ناهماهنگ بودیم اما شرایط بهتر می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمدرضا مهران پور مدیر آکادمی، آرش برهانی سرمربی تیم امید و فردین رابط بازیکن سابق تیم فوتبال امید استقلال(تاج) در خصوص این داربی صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

    

* محمد رضا مهران پور

بازی اول بود و برای هر دو تیم یک مقدار سخت بود. اما پایاپای برگزار شد.ئاگر در نیمه اول مقداری خوش شانس می بودیم می توانستیم برنده این بازی باشیم.

با اینکه این بازی در زمین تیم پیروزی(پرسپولیس) بود اما شرایط ما بهتر از آنها بود و هماهنگ تر و بهتر ظاهر شدیم. متاسفانه نتوانستیم با گل برسیم. پرسپولیسی ها از این تساوی بیشتر خوشحال شدند.

به خاطر دو نیمه متفاوت(برتری استقلال در نیمه اول و برتری پیروزی در نیمه دوم) عرض کردم بازی پایاپای بود. یک نیمه برای استقلال بود یک نیمه برای پیروزی(پرسپولیس) ولی اگر شانس داشتیم نیمه اول گل برتری را به ثمر می رساندیم و در نیمه دوم سعی در حفط نتیجه می کردیم.

شرایط در آکادمی خوب است و مشکلی نیست و کارمان را انجام می دهیم . تمام تیم ها آماده و سرحال هستند هفته اولشان را برگزار کردند منتطر شروع هفته دوم هستیم.


* آرش برهانی

در این بازی یک درصد انتظاری هم که از تیمم داشتیم نبودیم. این بازی اصلا بار فنی نداشت که این دو سه دلیل دارد.

اول اینکه ما دیر شروع کردیم، دوم چندین بازیکن شهرستانی از تیم های دیگر گرفتیم که اصلا با بازی در تهران آشنایی ندارند و از شانس ما اولین بازی داربی در زمین درفشی فر افتاد.

این شرایط باعث شد که بازیکنانی که تجربه لیگ تهران را ندارند و حتی چند بازیکنی که در فصل گذشته به قهرمانی رسیده بودیم که انتطار داشتم عصای دستم باشند تحت تاثیر این بازی قرار گرفته بودند.

امیدوارم رفته رفته با تلاش و تمرینات بیشتر بهتر شویم و اینکه بدانیم چه جایگاهی داریم هفته ای دو سه مرتبه با بازیکنان در این رابطه صحبت می کنم می گوییم  استقلال مدعی عنوان قهرمانی هست. بچه ها باید این شرایط را درک کنند تا در ادامه لیگ موفق باشند.

من در اول صحبتم عرض کردم. در نیمه اول هم موقعیت های که خلق کردیم در ضربات ایستگاهی و نوع موقعیتی که به دست آوردیم طبق برنامه ریزی و تمریناتمان نبود. بچه ها خیلی اسیر جو بازی شدند نتوانستیم از لحاط فنی آن چیزی مد نظرم بود باشیم. اما رفته رفته بهتری می شویم.

ما پارسال 6 بازیکن در تمرینات بزرگسالان داشتیم 5 نفر از آنان بازی کردند.آنان سرمایه های باشگاه استقلال هستند امسال هم همین شرایط را داریم 5 بازیکن خیلی خوب داریم که باید تجربه کسب کنند.

از لحاط فنی شرایط بسیار خوبی دارند مطمئن در ادامه می توانند به تیم بزرگسالان و آقا فرهاد هم کمک  کنند اما باید از لحاظ ذهنی و اینکه بدانند چه پیراهنی را می پوشند آماده شوند.


 

* فردین رابط

داربی، داربی هست امیدها و بزرگسالان ندارد. استقلال در نیمه اول و پیروزی(پرسپولیس) در نیمه دوم خوب بازی کردند. و در پایان هر دو تیم به مساوی رضایت دادند. ان شالله بچه ها در ادامه راه موفق باشند.

همه بازیکنان امید بازیکنان خوبی هستند و لیاقت پوشیدن تیم بزرگسالان را دارند. فقط باید به آرامش ذهنی و تمرکز برسند. یک روزی ان شالله همه بتوانند به تیم بزرگسالان اضافه شوند.

همه بچه شهرستان هستند و زحمت می کشند  ما هم از همین آکادمی رشد کردیم خدا را شکر می کنیم الان در بزرگسالان هستیم. بچه ها باید قدر بدانند استقلال پایه و بزرگسال فرقی ندارد باید بازیکنان قدر بدانند.

اخبار آکادمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته اول/ تساوی استقلال در دربی امیدها؛ یک نیمه برتری برای پیروز شدن کافی نبود

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار