فرهاد مجیدی

سرمربی موقت استقلال در پایان هجدهمین دوره لیگ برتر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران انتخاب شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، فدراسیون فوتبال ایران بعد از قطع همکاری با زلاتکو کرانچار سرمربی کُروات به دنبال گزینه‌ای برای هدایت تیم فوتبال امید بود.

در ماه‌های گذشته اسامی مربیان مختلفی برای نشستن روی نیمکت امیدها مطرح شد؛ از امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان گرفته تا مهدی مهدوی کیا، جواد نکونام و حسین فرکی. اما هیچکدام از این مربیان حاضر به قبول پیشنهاد فدراسیون فوتبال نشدند.

فدراسیون فوتبال حتی مذاکره با یحیی گل محمدی را نهایی کرد اما باشگاه پدیده به این مربی اجازه نداد به تیم امید برود.

مذاکرات مهدی تاج و حمید استیلی مدیر فنی تیم امید در نهایت باعث انتخاب فرهاد مجیدی سرمربی جدید تیم ملی امید ایران شد. استیلی در گفتگو با خبرنگار مهر خبر انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی را تأیید کرد.

این تیم باید خود را آماده حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا کند.

به گزارش استقلال نیوز، کیکاووس سعیدی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: متاسفانه فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید هیچ هماهنگی با کمیته ملی المپیک انجام نداده است، البته ما برای مجیدی که یکی از اسطوره‌های فوتبال است احترام قائل هستیم، اما این انتصاب را تائید نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: تا الان این انتخاب به صورت رسمی از طرف فدراسیون فوتبال اعلام نشده، اما آن چیزی که مسلم است فدراسیون فوتبال باید با کمیته ملی المپیک هماهنگی‌های لازم را انجام می‌داد.

سخنگوی کمیته ملی المپیک در پاسیخ به این سوال که آیا این کمیته مربی خاصی را برای هدایت تیم امید در نظر دارد، خاطر نشان کرد: کمیته ملی المپیک به صورت مستقیم در این موضوع ورود نمی‌کند، اما فدراسیون فوتبال در انتخاب سرمربی تیم امید مرجع پیشنهاددهنده است و این کمیته است که باید آن را تائید کند.

 

 

 اخبار تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار