کریم باقری

کریم باقری مربی نه چندان مطرح تیم پیروزی در اتفاقی عجیب با حفظ سمت قبلی دستیار سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران شد!

   

 به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کریم باقری با حضور در ساختمان پک مرکز ملی فوتبال ضمن دیدار با دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران درباره برنامه‌های آتی ملی‌پوشان گفت‌وگوی مفصلی انجام داد.

پیشتر و به دنبال مذاکرات حیدر بهاروند، سرپرست‌ فدراسیون فوتبال با محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل‌ باشگاه پرسپولیس مقرر شده بود که باقری در حین برپایی اردوهای مربوط به‌ چهار مسابقه آتی تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی‌ 2022 قطر به طور کامل در کنار تیم ملی باشد.

باقری‌ در جریان نشست خود با اسکوچیچ گفت: خدمت به تیم ملی افتخار بزرگی است و من خودم را سرباز تیم ملی میدانم. همه با هم برای موفقیت‌ تیم ملی تلاش می‌کنیم.

همچنین دراگان اسکوچیچ در این نشست با تشریح برنامه‌های آتی گفت: برای موفقیت تیم ملی همه در کنار هم‌ هستیم و با برنامه‌ریزی، انسجام، اتحاد و صرف انرژی‌ بالا‌‌ باید تلاش کنیم دل مردم عزیز که صاحبان اصلی تیم‌ملی هستند شاد شود.

به گزارش استقلال نیوز، آیا در فوتبال ایران قحط الرجال است که مربی بی کارنامه همچون کریم باقری با حفظ سمت قبلی خود در تیم ملی فعالیت کند.این نسخه های عجیب را چه کسانی برای تیم ملی میپیچند که هیچ ابایی از فشار مردم و رسانه ها ندارند؟ پس از اعتراض اکثر تیم ها به مهندسی نتایج لیگ برتر حال باید شاهد مهندسی لیست بازیکنان تیم ملی باشیم؟

اخبار تیم ملی

 


 مطالب مرتبط:

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد/ سقوط آزاد از کی روش بزرگ به ویچ!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار