سردار آزمون

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: به خودم قول دادم اشک بجرینی ها را در بیاورم، کسی که به کشورم توهین کرد را فراموش نمی‌کنم.

   

 به گزارش استقلال نیوز، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار تیم ملی مقابل بحرین، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که در ادامه می خوانید:

   

* پیروزی ایران مقابل بحرین؟

به مردم عزیز کشورم تبریک می‌گویم. می‌دانستم این بازی برای آنها چقدر مهم است. خودم قول دادم که تمام توانم را برای این بازی بگذارم.

کسی که به کشورم توهین کرد را فراموش نمی‌کنم. لحظه شماری می کردم که این بازی شروع شود. به خودم قول دادم اشک آنها را در بیاورم. بحرین‌ها در بازی رفت به ما خندیدند و من هم امروز با آنها می‌خندیدم، جایی ایستاده بودم که به آنها می‌خندیدم که یک نفر به من گفت چرا می‌خندی گفتم دوست دارم،می خندم.

* عملکرد خوب تیم ملی در این مسابقه؟

به این تیم واقعاً افتخار کرده و کیف می‌کنم کنار این بچه‌ها هستم. همگی با استعداد هستند خوشبختانه اکنون هم همه چیز روبه‌راه است و تیم ما شرایط خوبی دارد.

* پاس گل‌هایی که طارمی در این مسابقه برایش ارسال کرد؟

مهدی یکی از با استعدادترین بازیکنان آسیا است و می‌تواند در تیم‌های خیلی بزرگتری هم بازی کند. خدا را شکر همدیگر را خوب می‌شناسیم و در موقعیت‌ها خوب هم را پیدا می‌کنیم. برای مهدی هم آرزوی موفقیت دارم.

* مشکل تیم ملی برای محل بازی با عراق؟

مشکلی نیست زیرا این شرایط برای ما و عراق یکسان است. تمام تمرکز خود را روی این بازی می‌گذاریم و به سایر مسائل فکر نمی‌کنیم و تمرکز ما روی مسابقات است و روی گرمای هوا، کیفیت زمین و اینها نیست. در تمرینات هم تلاش خود را انجام می‌دهیم و چه چیزی بهتر از این.

* تعویض‌های فوق‌العاده اسکوچیچ در نیمه دوم به خصوص حضور سامان قدوس؟

اسکوچیچ در تعویض‌ها فوق‌العاده بود.

* در رختکن چه صحبت هایی رد و بدل شد؟

من خودم یکی از بزرگترهای تیم ملی هستم و وقتی با طارمی،  امیری و ... ثابت بازی می‌کردیم به بچه‌ها قول دادیم اگر 60 درصد خودمان هم باشیم این تیم را راحت می‌بریم فقط باید به خودمان اعتماد کنیم خدا را شکر چنین اتفاقی رخ داد و خدا را شکر بازی خیلی مهمی را به آسانی بردیم فقط باید به خودمان اعتماد کنیم.

* پیش از این مسابقه بحرین را برای خودمان یک غول ساخته بودیم؟

وظیفه ما این است از این پرچم در ورزش دفاع کنیم. ما نباید سیاست را وارد فوتبال کنیم بلکه باید فوتبال خود را بازی کنیم وقتی فوتبال‌مان را بازی کنیم راحت مسابقه را می‌بریم و امیدوارم ان‌شاءالله در بازی‌های آینده این اتفاق بیفتد.

اخبار تیم ملی

 

 


 مطالب مرتبط:

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ فرار از کابوس بحرین با طلسم شکنی اسکوچیچ؛ سردار بحرینی‌ها را دار زد!

مقدماتی جام جهانی 2022 قطر/ تیم ملی با برد آغاز کرد؛ مقابل هنگ کنگ ناهماهنگ بودیم و خوش‌شانس!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار