علیرضا جهانبخش

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط تیم ما برای دیدار با عراق مثبت است و می‌دانیم فردا بازی فوق‌العاده سختی داریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا جهانبخشکاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل عراق، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که در ادامه می خوانید:

    

* شرایط ایران برای دیدار مقابل عراق؟

شرایط ما مثبت است و می‌دانیم فردا بازی فوق‌العاده سختی داریم. چند بازیکن‌مان را به خاطر کرونا در اختیار نداریم اما نفرات حاضر در اردو، به دنبال موفقیت تیم ملی هستند. هرچند صعود ما تا حد زیادی قطعی شده اما دیدار با عراق برای ما خیلی مهم است. 

عراق تغییراتی داشته و با تمام قوا در بازی فردا حاضر می‌شود. اما متأسفانه برخی بازیکنان‌مان را به دلیل کرونا در اختیار نداریم. برخی نفرات دیر به جمع ما اضافه شدند و مهدی طارمی هم هنوز به اردو اضافه نشده است. اما بازیکنانی که اکنون در اردو هستند از کیفیت و پتانسیل لازم برخوردار هستند تا با تمام قوا به مصاف عراق بروند. 

می‌خواهیم با قدرت مسیر خود را به جلو ببریم. خیلی‌ها در مورد صعود زودهنگام صحبت می‌کنند اما بازی فردا در این مسیر فوق‌العاده اهمیت دارد و دیدار خیلی سختی خواهد شد.

امیدوارم بتوانیم در دیدار فردا با قدرت به زمین برویم شرایط مناسبی داشته باشیم تا راه صعودمان همواره‌تر شود و این مسیر سخت به شکل خوبی به اتمام برسد. قطعاً دنبال این هستیم دل مردم ایران را شاد کنیم. 

* هفت سال پیش در بهمن ماه 93 و جام ملت‌های 2015 استرالیا تیم ملی مقابل عراق دیداری حساس داشت و اکنون چه تفاوتی بین دیدار فردا با آن مسابقه وجود دارد؟

همانطور که گفتم همیشه در تورنمنت‌های مختلف بازی‌های خیلی حساسی مقابل عراق انجام دادیم. آن بازی یکی از عجیب‌ترین و دراماتیک ترین دیدارهایی بود که مقابل عراق برگزار کردیم. حق ما بود در آن بازی ببریم و در آن توررنمنت به مرحله بعد برویم اما چنین اتفاقی نیفتاد. بعد از هفت سال در شرایط متفاوتی با عراق بازی می‌کنیم و این بازی می‌تواند صعود ما را قطعی کند.

این بازی حساس است، اما اکنون نسلی جدید با شرایط و تفکر متفاوت هستیم. کیفیت فوق‌العاده خوبی داریم  و مسیر را پیش می‌بریم. قطعا تفاوت ‌هایی بین بازیکنان دو تیم نسبت به چند سال پیش وجود دارد. ذهنیت، مسیر ما، همچنین کیفیت و خواسته بازیکنان ما خیلی بزرگ‌تر شده و این نسل از فوتبال ما نسبت به کیفیتش خواسته‌های بزرگ تری دارد. قطعاً می‌خواهیم به آرزوهای بزرگ‌مان برسیم و یکی از  آرزوهای ما این است که بتوانیم قدم بزرگی برداریم و به جام جهانی صعود کنیم. ان‌شاءدالله نتیجه بگیریم و به جام جهانی برویم.

اخبار تیم ملی

 

 


 مطالب مرتبط:

انتخابی جام جهانی 2022 قطر/ سوریه هم مقابل یوزها زانو زد؛ جام جهانی نزدیک‌تر از همیشه!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار