علیرضا جهانبخش

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهم بود که بازی‌های مقدماتی را با برد پشت سر بگذاریم و پیروزی مقابل لبنان در کنار هواداران اتفاق خوبی بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا جهانبخشکاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از دیدار مقابل لبنان، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که در ادامه می خوانید:

    

* پیروزی ایران مقابل لبنان؟

بازی خیلی خوبی بود و تمام بازی را تحت کنترل داشتیم. هیچ شانسی تقریبا به حریف ندادیم. مهم بود که بازی‌های مقدماتی را با  برد پشت سر بگذاریم و توانستیم از این امتیاز میزبانی خانگی استفاده کنیم. اتفاق مهم و خوبی بود که در کنار هواداران پیروز شدیم. حضور هواداران خانم یک دغدغه بود که امیدوارم بیشتر شاهد آن باشیم و حضوری قدرتمند در جام جهانی با بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم.

تمام کسانی که امروز کنارمان نبودند مثل سامان قدوس، مهدی طارمی جایشان خالی است و به یاد آنها بودیم و توانستیم به جام جهانی برویم و دل مردم را شاد کنیم.

* میزبانی مشهد در این مسابقه؟

بازی در شهرهای دیگر خوب است اینکه در دیگر شهرها و مردم کنار تیم ملی باشند خوب است. امکاناتی خوبی در اختیار تیم ملی قرار دادند و این روند از شهر مشهد شروع شده است و امیدوارم به حرم برویم. ورزشگاه خیلی خوبی بود و زمینش می‌تواند بهتر باشد با توجه به ورزشگاه زیبایی که هست. ان شاءالله بتوانیم در آینده در شهرهای دیگر هم بتوانیم به میدان برویم.

* غیبت بانوان تماشاگران در بازی لبنان؟

قبل از بازی شنیده بودیم که بانوان می‌توانند امروز به ورزشگاه بیایند و از صمیم قلب خوشحال بودیم. در بازی با عراق مادر و خواهرم به ورزشگاه آمدند و توانستند بازی را از نزدیک ببیند و بازیکنان دیگر هم خوشحال بودند با همسرم و مادر خود  توانستند این برد را به اشتراک بگذارند. نمی‌دانم چرا نباید بخشی از ورزشگاه به بانوان اختصاص پیدا کند و فکر نمی‌کنم اگر اتفاقی رخ می داد هم مشکلی پیش نمی آمد.

خوشحال بودم که در شهر مقدس مشهد چنین مساله ای رخ می دهد تا  همه از فوتبال لذت ببرند و به نظرم هیچ اتفاقی رخ نمی داد اگر خانم ها به ورزشگاه می آمدند و این می تواند به فرهنگ ما کمک کند. وقتی یک خانم و آقا در ورزشگاه باشند می توانند از فوتبال لذت ببرند و این می تواند به  رشد فرهنگی ما کمک کند. متاسفم که خانم ها را در ورزشگاه ندیدم و امیدوارم در آینده همه بتوانند از فوتبال لذت ببرند.

اخبار تیم ملی

 

 


 مطالب مرتبط:

انتخابی جام جهانی 2022 قطر/ لبنان در مشهد الرضا به زانو در آمد؛ بانوان را به جشن صعود راه ندادند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار