استقلال نیوز

سرپرست موقت فدراسیون فوتبال اوج بی دروپیکری فوتبال کشورمان را به همگان نشان داد! 

 

به گزارش استقلال نیوز،سرپرست موقت فدراسیون در پاسخ به انتخاب حریف بی کیفیت (نیوزیلند) برای آمادگی بشتر تیم ملی قبل از جام جهانی 2022 گفت: خزانه فدراسیون خالی است و ما شرایط مناسبی برای بازی دوستانه با تیم های بهتر نداریم!

این صحبت ها از سوی بالاترین عضو فعلی فدراسیون فوتبال یک کشور نشانه اوج بی دروپیگری فوتبال کشور ما است!

ما وجود درآمدهای بالای بخش های برگزاری، کمیته های انضباطی، سازمان لیگ فوتبال و همچنین درآمدهای تبلیغاتی گسترده" بسیار عجیب است که خزانه فدراسیون به شکلی باشد که توان برگزاری چند بازی دوستانه با کیفیت را نداشته باشد!

اگر به عنوان مثال یک نگاهی ساده به درآمدهای سازمان لیگ بی اندازیم در 8 بازی هر هفته لیگ برتر چیزی حدود 24 میلیارد فقط از سوی بخش تبلیغات محیطی عاید فدراسیون می شود که در مجموع یک فصل به رقم 720 میلیاردی خواهیم رسید!

همچنین در بحث پخش نیز فدراسیون فعلا چیزی حدود 60 درصد درآمد را مستقیما به حساب خود واریز می کند و باشگاهها در این بازار درآمدی کسب نمی کنند!

با تمامی تفاصیل اگر فدراسیون فوتبال امروز کاسه چه کنم بر دست گرفته است آیا نباید به AFC حق داد که تیم های باشگاهی ایران را ورشکسته و بدون درآمد قلمداد کرده و از حضور آنها را در مهمترین رویدادهای باشگاهی این قاره جلوگیری کند؟

آقایان یکبار برای همیشه فوتبال کشور را به دست یک تیم متخصص و کارآمد بدهید تا این ورزش محبوب را به شکلی صحیح اداره کند خزانه این فدراسیون به اندازه کافی پاسخگوی نیاز فوتبال کشور است اما گویا جیب ها و شکم یک عده سیری ناپذیر است.

     

اخبار تیم ملی

 

 


مطالب مرتبط:

نقش دلال ها در بازی های دوستانه تیم ملی؛ نیوزیلند شبیه ساز کدام حریف ما؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار