تیم ملی جوانان ایران

 تیم ملی فوتبال جوانان ایران در دومین دیدار خود در جام ملت‌های فوتبال زیر 20سال آسیا مقابل استرالیا شکست خورد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان از ساعت 13:30 امروز در دومین بازی خود در رقابت‌های  جام ملت‌های زیر 20سال آسیا 2023 ازبکستان،به مصاف استرالیا رفت که این بازی در نهایت با  .... برتری 3 بر 2 استرالیا تمام شد تا هر دو تیم در جدول رقابت‌های گروه دوم 3 امتیازی شوند.

تیم ایران در شرایطی در این مسابقه با از دست دادن موقعیت‌های فراوان مغلوب شد که داور مالزیایی نیز در شرایطی که در این مسابقه از VAR استفاده نمی‌شد تصمیمات بحث برانگیزی گرفت.

تیم ملی جوانان ایران

قبل از شروع مسابقه ایران و استرالیا رختکن تیم ملی ایران یاد و خاطره علی نوبخت بازیکن نوجوانان تیم فوتبال احسان ری را گرامی داشت.

  

ترکیب ایران:  ادیب زارعی، محمدامین حزباوی، میلاد کر، امین پیلعلی، مرصاد سیفی، علیرضا عنایت زاده، محمدرضا ترابی(محمدرضا بردبار 36) عرفان قربانی(دانیال ایری 79) امیر اسلام طلب(مجتبی فخریان 70) فرهاد زاوشی(محمد جواد حسین‌نژاد 70) و سعید سحرخیزان(امیر ابراهیم‌زاده 70).

ترکیب استرالیا: جک وارشاوسکی، جاشوا رولینس، نکتاریوس تریانتیس، کریس دانل، الساندرو لوپان(الکس بادولاتو 58) گابریل پوپوویچ(رافائل رودریگوئز 4+90) آدرین سجسیچ(جک گریدوود ریش 79) پاناشه مادانها، جوزف فورده، آیدان سیمونس(برناردو اولیویرا 58) و جد دریو(جینگ ریچ 79)

داور: محمد نظمی نصرالدین(مالزی)
کمک‌ها: محمد زیرول بن خلیل(مالزی) و محمد علی(پاکستان)
کارت زرد: عرفان قربانی و علیرضا عنایت‌زاده از ایران
کارت قرمز: -
گل: امیررضا اسلام طلب دقیقه 25 و علیرضا عنایت‌زاده دقیقه 80 برای ایران/ آیدان سیمونس دقیقه 8 و آدرین سجسیچ دقایق 19 و 46 برای استرالیا 

* نیمه اول 

دقیقه 3: اولین فرصت تیم ایران روی دروازه استرالیا ایجاد شد که وارشاوسکی ضربه فرهاد زاوشی را مهار کرد و در ریباند نیز بازیکنان کشورمان نتوانستند از موقعیت استفاده کنند.

دقیقه 9: پس از جا ماندن امین پیلعلی، جد دریو به توپ رسید و پاس در عرض این بازیکن را آیدان سیمونس در مقابل دروازه ایران به گل اول استرالیا تبدیل کرد.

دقیقه 19: ضربه ایستگاهی پای چپ آدرین سجسیچ، بازیکن شماره 10 استرالیا از گوشه سمت چپ پشت محوطه جریمه ایران در میان غافلگیری ادیب زارعی سبب به ثمر رسیدن گل دوم کانگوروها شد.

دقیقه 23: شوت زاوشی به شکل خطرناکی از بالای دروازه استرالیا عبور کرد.

دقیقه 25: ارسال مرصاد سیفی از سمت راست زمین استرالیا سبب شد امیررضا اسلام‌طلب با هوشیاری و ضربه پای راست گل اول ایران را وارد دروازه حریف کند.

دقیقه 28: شوت پای چپ محکم زاوشی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه کانگوروها عبور کرد.

دقیقه 33: ضربه سر میلاد کُر روی کرنر تیم ایران در اختیار دروازه‌بان حریف قرار گرفت.

دقیقه 36: محمدرضا ترابی که در بازی ایران و قطر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده بود، به دلیل مصدومیت با برانکارد بیرون آمد.

دقیقه 40: ارسال اسلام طلب با ضربه سر کم جان و بی‌دقت فرهاد زاوشی از کنار دروازه ایران بیرون رفت.

دقیقه 3+45: جک وارشاوسکی در 2 مرحله ضربه از راه دور عرفان قربانی را مهار کرد.

* نبمه دوم

دقیقه 46: در شروع نیمه دوم پاس رو به عقب الساندرو لوپان درون محوطه جریمه ایران، آدرین سجسیچ را در موقعیت گلزنی قرار دادتا وی با ضربه ای دقیق گل سوم استرالیا را به ثمر برساند.

دقیقه 48: جک وارشاوسکی با واکنشی خوب ضربه اسلام‌طلب را راهی کرنر کرد. پس از ارسال این کرنر ضربه سر سعید سحرخیزان به دست گابریل پوپوویچ برخورد کرد اما داور مالزیایی اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه 50: این بار شوت عرفان قربانی از کنار تیر عمودی سمت چپ دروازه استرالیا عبور کرد.

دقیقه 66: در موقعیت عالی تیم ایران تعلل عرفان قربانی سبب شد توپ پس از برخورد به مدافع استرالیا، در اختیار دروازه‌بان این تیم قرار بگیرد.

دقیقه 67: پاس گابریل پوپوویچ این بار در اختیار جد دریو قرار گرفت اما پس از برخورد توپ به بدن ادیب زارعی، محمد امین حزباوی آن را در آستانه ورود به دروازه برگشت داد.

دقیقه 69: تلویزیون ازبکستان در اقدامی عجیب در دقیقه 69 درصد مالکیت توپ را 56 به 46 به سود ایران اعلام کرد که مجموع آن به 102 درصد می‌رسد!

دقیقه 79: ادیب زارعی موقعیت تک به تک با برناردو اولیویرا را مهار کرد.

دقیقه 80: روی دفع ناقص و اشتباه کریس دانل، علیرضا عنایت‌زاده با ضربه پای چپ خود به گوشه دروازه استرالیا، گل دوم ایران را به ثمر رساند.

دقیقه 85: ارسال محمد جواد حسین‌نژاد از سمت چپ زمین با ضربه سر خطرناک میلاد کُر از کنار دروازه استرالیا عبور کرد.

دقیقه 3+90: شوت پای چپ آرام مجتبی فخریان به راحتی در دستان دروازه بان حریف آرام گرفت.

دقیقه 5+90: شوت الکس بادولاتو در شرایطی که ادیب زارعی فقط نظاره گر توپ بود به شکل خطرناکی از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه ایران گذشت.

دقیقه 7+90: امیر ابراهیم‌زاده جدی ترین موقعیت ایران برای به تساوی کشاندن بازی با بی دقتی محض به بیرون زد.

به گزارش استقلال نیوز، ملی پوشان جوان کشورمان در پایان دیدارهای گروه دوم  روز سه شنبه 16 اسفند 1401 در ساعت 13:30 به مصاف ویتنام  می روند. 

  

اخبار تیم ملی

             

      


 مطالب مرتبط:

جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا 2023/ ایران گام اول را محکم برداشت؛ شاگردان مرفاوی مچ عنابی‌ها را خواباندند

جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا 2023/ تیم ملی جوانان ایران با قطر، استرالیا و ویتنام همگروه شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار