تمرین تیم ملی

اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در سال 1402 برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اولین جلسه تمرینیتیم ملی فوتبال ایران  در اولین روز  سال 1402 از ساعت 16:45 دقیقه امروز در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال زیر نظر امیر قلعه‌نویی و دستیارانش برگزار شد.

  

تمرین امروز در شرایطی دنبال شد که مهدی تاج و مهدی محمدنبی به عنوان مدیران ارشد فدراسیون فوتبال در محل برگزاری تمرین حضور داشته و خوش ‌و‌بش گرمی با اعضای تیم ملی پیش از شروع جلسه تمرینی امروز داشتند.

* بازیکنان تیم ملی پس از حضور کوتاه‌مدت در ساختمان پک و انجام حرکات ابتدایی با حضور در وسط زمین کنار هم جمع شدند و در ادامه ابتدا مهدی تاج صحبت‌هایی برای تیم ملی داشت که بیشتر به آرزوی موفقیت برای کادر جدید و اعضای تیم اختصاص داشت.

* در ادامه نیز احسان حاج‌صفی به عنوان کاپیتان تیم ملی لحظاتی به صحبت پرداخت که به خاطر سرمای هوا ترجیح داد صحبت‌هایش را به درخواست از مدیران فدراسیون و مسئولان وزارت ورزش در حمایت کامل از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی خلاصه کند.

* کاپیتان تیم ملی همچنین از مسئولان فدراسیون خواست تا نسبت به استفاده صحیح از فرصت‌های فیفادی و تدارکات حداکثری برای تیم ملی اهتمام داشته باشند. 

* در ادامه نیز بازیکنان پس از تشویق کاپیتان تیم ملی، تمرین را شروع کردند.

* صحبت‌های ابتدایی مهدی طارمی و رامین رضاییان به عنوان دو دوست قدیمی و صمیمی حین گرم کردن از نکات جالب توجه تمرین امروز بود. 

* بازیکنان زیر نظر اعضای کادر فنی و در شرایطی که امیر قلعه‌نویی نیز با بارانی مخصوص خود تمرین را زیر نظر گرفته بود، به انجام آیتم‌ها پرداختند.

* شاید جالب‌ترین نکته تمرین امروز صحبت‌های دونفره امیر قلعه‌نویی و مهدی طارمی پیش از شروع تمرین بود که این دو در فضایی دور از سایر بازیکنان و اعضای کادر، یکی دو دقیقه‌ای به گفتگوی خصوصی پرداختند.

* همچنین دروازه‌بانان تیم ملی پیش از شروع تمرین همزمان با استارت آب‌پاش، بی توجه به خیس شدن و باروحیه‌ی بالا عکسی به یادگار گرفتند.

* رحمان رضایی نیز که در اولین جلسه تمرینی تیم ملی به عنوان کمک امیر قلعه‌نویی در کمپ تیم‌های ملی حاضر بود، امروز هم به مانند روز گذشته در محل تمرین تیم ملی حاضر نشد. 

* در این تمرین 28 بازیکن حضور داشتند اما علیرضا جهانبخش و امیرحسین حسین‌زاده در ساختمان پک تمرینات خود را پیگیری کردند. 

* مهدی طارمی، احسان حاج‌صفی و صادق محرمی برای اولین‌بار در تمرینات شاگردان قلعه‌نویی حاضر شدند.

* پس از صحبت‌های مهدی تاج با بازیکنان، دروازه‌بان، سیدحسین حسینی، علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و حسین پورحمیدی زیر نظر دینکا آلین مربی دروازه‌بانان رومانیایی تیم ملی تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* 24 بازیکن حاضر در اردو حاضر در تمرین بعد از گرم کردن بدن‌های خود زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور به سه گروه تقسیم شدند و تمرین آقاوسط را پیگیری کردند.

* در هر کدام از این گروه‌ها بازیکنان با پوشیدن کاورهای سبز، سفید و زرد تمرینات حفظ توپ و آقاوسط را زیر نظر سعید الهویی پیگیری کردند.

* یک قلاده‌ سگ در زمان صحبت‌های تاج در گوشه‌ای از زمین دیده می‌شد.

* پس از بازی آقاوسط بازیکنان به گوشه‌ای از زمین رفته و در شرایطی که امیر قلعه‌نویی نظاره‌گر تمرین بود با استفاده از دروازه‌های کوچک به بازی درون تیمی و ضربه زدن به سمت دروازه‌ها پرداخت.

* در ابتدای تمرین باز شدن آب‌پاش زمین چمن سبب خیس شدن خبرنگاران حاضر در محل شد اما  در این لحظه دروازه‌بان‌ها مقابل دوربین عکاسان ژست گرفته تا از آنها عکس‌برداری شود.

* در لحظاتی از تمرین سعید الهویی لحظاتی به صورت اختصاصی با مهدی طارمی و احسان حاج صفی گفت‌و‌گو کرد و با آن‌ها تمرین اختصاصی انجام داد.

* در بخش بعدی تمرین بازیکنان در ۳ گروه به صورت ردیف ایستاده و پس از چند بار روپایی زدن از روی یک مانع می‌پریدند.

* فوتبال درون تیمی آخرین بخش تمرین بود که با حضور خبرنگاران برگزار شد.

* در شرایطی که مهدی تاج در گفت و گو با دوربین شبکه‌های تلویزیونی شرکت کرد، رئیس فدراسیون حاضر به گفت و گو با سایر رسانه‌ها نشد و این موضوع را به روزهای آتی موکول کرد.

تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 20:30 دقیقه پنج‌شنبه در اولین بازی دوستانه خود پیش از جام ملت‌های آسیا به مصاف روسیه می‌رود.

  

 عکس از فدراسیون فوتبال

اخبار تیم ملی

 


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین نوبت عصر تیم ملی 29 اسفند/ اضافه شدن یک لژیونر و عکس یادگاری با عمو موسی!

گزارش تمرین نوبت صبح تیم ملی 29 اسفند/ شاگردان امیر قلعه نوعی در "پک" تمرین کردند!

گزارش تمرین تیم ملی 28 اسفند/ بازدید تاج از تمرین شاگردان قلعه‌نویی؛ حضور ۳ لژیونر در پک

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار