تیم ملی امید ایران

تیم ملی فوتبال امید ایران در دیدار خود در مرحله یک هشتم بازیهای آسیایی مقابل تایلند به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم صعود کرد

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال امید ایران از ساعت 12:00 امروز در مسابقه خود در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی بازیهای آسیایی هانگژو چین 2022  به مصاف تایلند رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان رضا عنایتی به پایان رسید.

     

سید حسین حسینی در این مسابقه عملکرد خوبی داشت و برای چهارمین بازی متوالی با بسته نگه داشتن دروازه‌اش یکی از عوامل صعود ایران به یک چهارم نهایی بود. ایران در مرحله بعدی به مصاف برنده بازی فلسطین و هنگ کنگ خواهد رفت.

  

ترکیب امید ایران: سیدحسین حسینی، سینا شاه عباسی(یاسین سلمانی 76) سیدمجید نصیری، محمد خدابنده لو، امیر جعفری(امیر جعفری 87)، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد عمری(محمد حسین اسلامی 63) امید حامدی‌فر(فردین یوسفی 46) مهدی ممی زاده(محمدرضا غبیشاوی 87) و ارسلان مطهری.

 

ترکیب امید تایلند: نوفون لاخونفون، تریسات فونگساکون، آنوساک جایپس(چایاپیپات سوپونپاسوچ 73)، سونگنام سونگچای، هودسانید پوراچت، بورافا یوتساکون، ناکین ویستچات(پیتاک پیمپائه 46)، فوتچان کیتیساک، سانماهونگ جاکارپونگ(آپیسیت سائنسیخامون 88)، کولسونگ واریس(سیریمونگول راتاناپوم 88) و بونلها سیسا(کریتسادا نونسارات 83).

   

در دقیقه 14 روی اشتباه دروازه‌بان تایلند در ارسال پاس به مدافع خودی، ارسلان مطهری با هوشیاری اقدام به توپگیری کرد تا دروازه حریف باز شود. 

این بار اشتباه مدافع تایلندی‌ها در دفع توپ مهدی ممی‌زاده را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان این تیم قرار داد اما لاخونفون روی بازیکن ایران مرتکب خطای پنالتی شد. یاسین سلمانی نیز با ایستادن پشت این توپ در جهت موافق حرکت دروازه‌بان تایلند توپ را به گوشه سمت راست دروازه فرستاد تا گل دوم ایران به ثمر برسد.

مهدی تاج(رئیس فدراسیون فوتبال) مناف هاشمی(دبیرکل کمیته ملی المپیک) غلامرضا نوروزی(رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی) گودرزی و شعبانی بهار(اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک) با حضور در ورزشگاه نظاره‌گر این مسابقه شدند.

ایران 2-0 تایلند

□ ارسلان مطهری 14,  یاسین سلمانی 83(پنالتی)

* ورزشگاه: شانچنگ اسپورت / چین 

* داور: نصرالدین محمد نظمی / مالزی

     

اخبار تیم ملی

             

      


 مطالب مرتبط:

فوتبال بازیهای آسیایی هانگژو/ گام سوم تیم ملی امید هم پرگل بود: شاگردان عنایتی مغول ها را در هم کوبیدند!

فوتبال بازیهای آسیایی هانگژو/ برتری 4 گله شاگردان عنایتی؛ ویتنام حریف امیدهای ایران نبود!

فوتبال بازیهای آسیایی هانگژو/ توقف در روز خوب امیدها؛ تقسیم امتیازات ایران و عربستان!

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال امید اعلام شد/ گلر، مدافع و مهاجم استقلال عازم چین شدند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار