امیر قلعه نوعی

سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پبش از دیدار برگشت با ترکمنستان گفت: بازیکنان ترکمنستان حتما از انگیزه‌های لازم برخوردارند ولی ما هم قطعا به دنبال یک بازی خوب به همراه برد هستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال در نشست خبری پیش از بازی برگشت تیم ملی ایران و ترکمنستان در مرحله  مقدماتی جام جهانی 2026 کانادا-امریکا-مکزیک  در جمع خبرنگاران صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید: 

     

* صحبت اول؟

این بار سومی است که به عشق آباد سفر می‌کنم. به نسبت آخرین سفری که به این کشور داشته‌ام، تغییرات زیادی به لحاظ شهری و تمیزی شهر ایجاد شده، اما چیزی که برای من تعجب‌آور است، استفاده از زمین چمن مصنوعی با این شرایط آب و هوایی خوب این شهر است.

* دیدار فردا برابر ترکمنستان و نتیجه ثبت شده پنج بر صفر در بازی رفت؟

ترکمنستان را تیم خوب و با برنامه‌ای دیدم، اما نتیجه‌ی بازی رفت به تاریخ پیوست و ما دیگر به آن بازی فکر نمی‌کنیم. آنها فردا میزبان هستند و حتما از انگیزه‌های لازم برخوردارند ولی ما هم قطعا به دنبال یک بازی خوب به همراه برد هستیم.

* حضور سردار آزمون به همراه تیم ملی پرسیده بود؟

سردار آزمون بازیکنی ایرانی و بین‌المللی است که پس از مصدومیت در بازی رفت، برای ادامه درمان به همراه تیم ملی به ترکمنستان سفر کرد؛ ضمن اینکه او به مردم ترکمن هم علاقه دارد.

* توصیه شما به بازیکنان جوان ترکمنستان چیست؟

فوتبال چند شاخصه دارد که در وهله اول دولت‌ها باید زیرساخت‌های لازم را در اختیار بازیکنان جوان بگذارند و پس از شناسایی استعدادها از طریق باشگاه‌ها، شرایط را برای رشد آنها فراهم کنند، اما یک بازیکن برای موفقیت باید در ابتدا صداقت داشته باشد و پس از آن در زندگی شخصی و حرفه‌ای منظم باشد و با هدفی که برای خود ترسیم می‌کند، کارش را تا رسیدن به هدف دنبال کند. البته انسان باید در درجه اول برای جامعه‌اش مفید باشد و بعد از آن اگر فوتبالیست شد، بهتر است.

* با توجه به نتیجه بازی رفت، فردا چند گل به ترکمنستان می‌زنید؟

هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، اما همانطور که گفتم نتیجه بازی رفت به تاریخ پیوست و ما هم تمام تلاش‌مان را برای پیروزی انجام می‌دهیم ولی نتیجه نهایی دست خداست.

* استفاده از چند لژیونر برای بازی فردا؟

تا فردا برای رسیدن به جواب این سوال منتظر بمانید!

اخبار تیم ملی

 


 مطالب مرتبط:

مقدماتی جام جهانی 2026/ استارت پرگل تیم ملی در سال جدید؛ شاگردان قلعه نوعی ترکمنستان را درهم کوبیدند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار