کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از رسیدن به کره جنوبی گفت: برایم مهم این است که بتوانم بدون شکست و به عنوان سرگروه به جام جهانی روسیه صعود کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، دقایقی پیش کاروان تیم ملی ایران برای دیدار مقابل کره جنوبی وارد فرودگاه اینچئون سئول شد. تیم ملی کشورمان پنجشنبه ساعت 16:30 در نهمین بازی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه میهمان کره‌ای‌ها است. در حال حاضر ایران با 20 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه راهی جام جهانی شده و تیم های کره جنوبی و ازبکستان با 13 و 12 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. این دیدار از آن لحاظ برای کره ای ها بسیار حساس است که بازی آخرشان در تاشکند مقابل ازبکستان خواهد بود و عدم پیروزی در دیدار خانگی برابر ایران شاید منجر به از دست رفتن جام جهانی برای آن ها شود.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران پس از رسیدن به فرودگاه اینچئون در مصاحبه ای اظهار داشت:

کره جنوبی یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است و ایرانی ها این فرصت را دارد که برای پیشرفت و توسعه فوتبال شان از کره یاد بگیرند. به نظرم بازی سختی مقابل کره برگزار خواهد شد. تمام سعی‌ام را برای پیروزی در این دیدار انجام خواهم داد زیرا بهترین روش برای یادگیری و پیشرفت پیروزی است. تا آ‌نجا که بتوانم به دلیل فاصله زیاد تهران و کره سعی دارم تیمم را با این خستگی سازگار کنم و برایم مهم این است که بتوانم بدون شکست به جام جهانی روسیه صعود کنم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار