جام جهانی 2018

با پیش بینی سایت ESPN و روزنامه مارکا، تیم ملی ایران در بین تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه، در گلدان سوم قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، سایت ESPN‌ با در نظر گرفتن نتایجی که در بازی‌های ملی یک هفته اخیر برگزار شد(شامل بازی‌های دوستانه و انتخابی جام جهانی) اقدام به پیش‌بینی جایگاه احتمالی تیم‌های ملی فوتبال جهان در رده‌بندی هفته آینده سایت فیفا کرده است.

طبق این پیش‌بینی تیم ملی فوتبال ایران به دلیل نداشتن بازی رسمی و انجام دو بازی دوستانه (در حالی که اکثر تیم‌های جهان درگیر مسابقات رسمی بوده‌اند) در رده‌بندی 9 پله سقوط می‌کند و در رده سی‌و‌چهارم جهان قرار می‌گیرد.

با این حال ESPN‌ پیش‌بینی کرده که تیم ملی ایران جزو تیم‌های سید سوم قرعه‌کشی مرحله گروهی جام جهانی خواهد بود. این سایت شاگردان کارلوس کی‌روش را در سیدی قرار داده که از رویارویی با تیم‌هایی همچون کاستاریکا، ایسلند، مصر (به طور قطعی) و کرواسی، دانمارک، تونس و سنگال(صعود این 4 تیم هنوز قطعی نشده است) باز می‌دارد.

سید بندی جام جهانی

روزنامه مارکا اسپانیا نیز سیدبندی کامل مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تا اینجای رقابت‌ها را اعلام کرد که تیم ملی کشورمان به همراه مصر، ایسلند و کارستاریکا در سید سوم جای دارند.

سیدبندی جام جهانی ۲۰۱۸ تا این جای رقابت‌های به شرح زیر است:

* سید ۱

روسیه، آلمان، برزیل، پرتغال، آرژانتین، بلژیک، لهستان و فرانسه

* سید ۲ 

اسپانیا، انگلیس، کلمبیا، مکزیک و اروگوئه

* سید ۳

ایسلند، کارستاریکا، مصر و ایران

* سید ۴ 

صربستان، نیجریه، ژاپن، پاناما، کره جنوبی و عربستان

سید بندی جام جهانی

به گزارش استقلال نیوز، ملاک فیفا برای سید بندی تیم‌ها، رده‌بندی آنها در ماه اکتبر است. این بدان معناست که در سیدبندی، نتایج دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی در قاره آفریقا و نیز پلی‌آف‌های اروپا و میان قاره(استرالیا – هندوراس و پرو – نیوزیلند) در جایگاه 9 تیمی که ماه آینده صعود خواهند در نظر گرفته نخواهد شد.

 

اخبار تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار