کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در مرحله گروهی جام جهانی کار دشواری مقابل دو تیم اسپانیا و پرتغال خواهیم داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2018 ضمن دشوار خواندن گروه ایران عنوان کرد انتظار همگروهی با  دو کشور خاص(اسپانیا و پرتغال) نداشتم. در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده می خوانید:

* با تیم های سختی همگروه شدیم!

تیم ما بازیکنان بزرگی دارد و در مرحله انتخابی تا بازی آخر گل نخوردیم. بازی با مراکش سخت خواهد بود. ما با تیم‌های سختی هم‌گروه شدیم، اما باید ببنیم چه می‌شود. ما تیمی معرفی کردیم که بازیکنانش فوق‌العاده‌ای بودند، تیمی که بازیکنانش تعهد خیلی بالایی دارند.

* صعود از گروه B جام جهانی 2018

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که یک فوتبال خوب ارائه دهیم. ما به‌عنوان دومین تیم به جام جهانی صعود کردیم و سعی می‌کنیم این روند را ادامه دهیم.

* دوست داشتید با چه تیمی هم‌گروه نشوید؟

نظر من ساده است، نمی‌خواستیم جلوی تیم‌هایی بازی کنیم که تیم‌های بزرگ و سخت هستند. انتظارم این بود که جلوی روسیه بازی کنیم، ولی خب در جام جهانی جلوی اسپانیا و پرتغال قرار می‌گیریم؛ دو کشور خاص برای من، پرتغال که کشور خودم است و اسپانیا که در آنجا مربی رئال مادرید بودم.

* تیم چقدر شانس صعود خواهد داشت؟

من فکر می‌کنم شانس خوبی داریم. در هر بازی هدف‌مان خیلی ساده است، اینکه برای مردم و ملت ایران ایجاد خوشحالی کنیم. هر بازی برای ما یک بازی خاص است و در هر بازی سعی می‌کنیم که عزت و اعتبار فوتبال ایران را ارتقا دهیم و اعتبار برای فوتبال ایران و هواداران به ارمغان بیاوریم.

 

اخبار تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار