کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما چند بازیکن داشتیم که تجربه بین المللی نداشتند و تنها کاری که می‌توانستیم انجام دهیم این بود که بازیکنان را به خط مقدم بفرستیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال در کنفرانس خبری بعد از دیدار مقابل تونس پاسخگوی خبرنگاران بود که صبحت های او را در ادامه می خوانید:

* بازی خوبی مقابل تونس ارائه دادیم

ما امروز مقابل تیم خیلی خوبی بازی کردیم. تیم تونس بازیکنان بین المللی دارد و فوتبالی که این تیم ارائه کرد همان چیزی بود که انتظارش را می‌کشیدیم. آنها خیلی با سرعت توپ را به حرکت در می‌آوردند و این چیزی بود که ما از این بازی به دنبال آن بودیم.

* دیدار با تونس تجربه خوبی برای ما بود

این برای بازیکنان ما به ویژه بازیکنان لیگ داخلی تجربه خیلی خوبی بود که مقابل تیمی بازی کنند که با سرعت بالا و در سطح بین المللی بازی می‌کرد.

* نیاز بیشتری به بازی های اینگونه داریم

بازیکنان ما ابتدا با کمی تردید بازی می‌کردند ولی کم کم این هراس ریخت و بازی متعادل شد و ما موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. این شانس را به بازیکنان جوان‌تر دادیم که خودشان را نشان دهند. ما نیاز بیشتری به این نوع بازی‌ها داریم تا بتوانیم به سطح بین المللی و جام جهانی برسیم.

* تجربه تنها چیزی است که خریدنی نیست

بازیکنان می‌توانند از نظر تکنیکی و تاکتیکی خودشان را قدرتمندتر کنند اما در فوتبال تنها چیزی که خریدنی نیست تجربه است و این تجربه را می‌توانید در چنین بازیهایی کسب کنید.

* سبک بازی تونس شبیه مراکش است

قطعا سیستم این حریف و بازیکنان تونس شباهت زیادی با مراکش دارد و ما از این فرصت برای کسب تجربه استفاده کردیم. شما نمی‌توانید تجربه را یک شبه به تیم اهدا کنید.

* تمام سربازهایمان را باید به خط مقدم بفرستیم!

ما چند بازیکن داشتیم که تجربه بین المللی نداشتند و تنها کاری که می‌توانستیم انجام دهیم این بود که بازیکنان را به خط مقدم بفرستیم. همه سربازها در سربازخانه خوب هستند اما باید به خط مقدم بروند تا تجربه بین المللی به دست بیاورند.

اخبار رسمی تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار