مجید نامجومطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فوتبالیست های ایرانی همیشه کارهای غیرمنتظره انجام می دهند و امیدوارم این بار هم در جام جهانی این اتفاق بیفتد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی صحبت هایی را عنوان کرد. در ادامه متن صحبت های این پیشکسوت باشگاه استقلال را می خوانید:

* نداشتن بازی تدارکاتی به ضرر تیم ملی خواهد بود

تیم ملی کشورمان نتوانست بازی های تدارکاتی خوبی برگزار کند و این مساله به ضرر فوتبال ملی ما شد. قرار بود چند دیدار تدارکاتی خوب برگزار شود که متاسفانه همه آنها به دلایل مختلف لغو شد و کادر فنی نتوانست کاملا نقاط ضعف خود را در دیدارهای تدارکاتی برطرف کند.

* نباید توقعات را از تیم ملی بالا ببریم

باید ببینیم موفقیت را چگونه می بینیم و هدف مان از موفقیت چیست. آیا تنها به دنبال یک بازی خوب هستیم یا به دنبال صعود به مرحله بعد؟! البته نباید انتظارات را بالا ببریم زیرا نتوانستیم تدارکات خوبی برای جام جهانی داشته باشیم، اما با تمام این تفاسیر امیدوارم بتوانیم در جام جهانی عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

* تیم ملی محک جدی نخورده است

ما با مشکلات زیادی رو به رو هستیم، نبود بازی های تدارکاتی، عدم شناخت ترکیب نهایی و نخوردن محک جدی برای تیم ملی باعث می شود تا امید زیادی به صعود به دور بعد نداشته باشیم.

* بزرگترین نقاط ضعف تیم ملی عدم بازی تدارکاتی است

بزرگترین نقطه ضعف ما نبود بازی های تدارکاتی بود اما متاسفانه در قلب دفاع هم مشکل داشتیم و در بازی با ترکیه هم دیدیم که از خط دفاع متضرر شدیم و بازیکنان دفاعی ما نتوانستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند. با بازی های سختی که در پیش داریم و مهاجمان پرسرعتی که تیم های اسپانیا و پرتغال دارند کادر فنی باید چاره ای بیندیشد تا مقابل بازیکنان این دو تیم به راحتی دروازه مان باز نشود.

* خط حمله و مهاجمان نقطه قوت تیم ملی هستند

به اعتقاد من نقطه قوت تیم ملی ما خط حمله و مهاجمان ماست. آنها توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و در بازی برابر ترکیه هم چند موقعیت را از دست دادیم. کادر فنی می تواند با تمرینات مناسب برای مهاجمین آنان را آماده جدال برابر مدافعان بزرگ فوتبال دنیا کند.

* بازیکنانی که در لیگ قهرمانان حضور داشتند تلاش می کردند که به تیم ملی برسند

با این صحبت کی روش که همه اهالی فوتبال به جای تیم ملی نگران لیگ قهرمانان بودند موافق نیستم و حرف او را نمی پذیرم. تمام بازیکنانی که در لیگ قهرمانان حضور داشتند تلاش می کردند که بتوانند به تیم ملی راه پیدا کنند و این حرف کی روش را نمی توان پذیرفت.

* با نظر کی روش در مورد روزبه چشمی موافق نیستم

با این نظر کی روش در مورد روزبه چشمی که گفته بود او ۱۰ سال از فوتبال ایران جلوتر است هم موافق نیستم، شاید به خاطر بازی ضعیفی که چشمی مقابل ترکیه انجام داد کی روش خواسته روحیه او را بالا ببرد. امیدوارم توانسته باشد این کار را با موفقیت انجام دهد.

* کار سختی در روسیه خواهیم داشت

باید بپذیریم با حریفان بزرگی رو در رو هستیم و کار بسیار سختی در روسیه داریم البته امیدوارم بتوانیم از مراکش امتیاز کسب کنیم که اگر این اتفاق بیفتد می توانیم به بازی های  آینده امیدوارتر باشیم اما در مجموع نمی توانیم خودمان را برنده بدانیم.

* فوتبالیست های ایرانی همیشه کارهای غیرمنتظره انجام می دهند

فوتبالیست های ایرانی همیشه کارهای غیرمنتظره انجام می دهند و امیدوارم این بار هم این اتفاق بیفتد و شاهد بازی های زیبا توام با گرفتن امتیاز از تیم ملی مان باشیم.

اخبار جام جهانی روسیه

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار