بیژن طاهری

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باید مقابل پرتغال هم منطقی بازی کنیم تا با یک پیروزی بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت فوتبال ایران و مربی تیم استقلال در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص نبرد دلاورانه تیم ملی مقابل اسپانیا و دیدار حساس دوشنبه هفته آینده مقابل پرتغال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* با اسپانیا بی نظیر بودیم

با اسپانیا بی‌نظیر بازی کردیم. از قبل از مسابقه می‌دانستم با سازمان دفاعی قوی کار خواهیم کرد. ما تمامی درهای بین مدافعان را بستیم و شانس گلی به حریف ندادیم. روی یک اتفاق گل خوردیم. در نیمه دوم باز بازی کردیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و بعد از گل می‌توانستیم جبران کنیم. در کل می‌توانم بگویم عالی کار کردیم و دیگر ما از تیم‌هایی مثل اسپانیا و پرتغال نمی‌ترسیم.

متاسفانه دیشب بدشانس بودیم

ما اگر می‌خواستیم از ابتدا باز بازی کنیم با نتیجه 4-5 گله شکست می‌خوردیم. بسیار منطقی کار کردیم و مثل بازی با مراکش ابتدا بازی را آرام کردیم و وقتی کم کم از زیر فشار بیرون شدیم رو به جلو کارمان را پیش بردیم. در نیمه دوم از زیر فشار درآمدیم و بهتر از اسپانیا کار کردیم. متاسفانه بدشانس هم بودیم. ضربه سر طارمی بسیار حساس بود. حرکت وحید امیری هم بسیار زیبا بود. 

* فکر می کنیم پرتغال را می بریم

من فکر می‌کنم پرتغال را با این فوتبال می‌بریم. باید در آن مسابقه هم منطقی و عادلانه بازی کنیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

* در بازی بعد دچار غرور نمی شویم

انتظارات از تیم ملی بالا نیست. مردم همین حالا هم خوشحال هستند. ما توانستیم مقابل ستارگان دنیا خوب کار کنیم. مطمئنا بازیکنان ما آنقدر باتجربه هستند که دچار غرور نشوند. انشاالله در بازی با پرتغال نتیجه خوبی بگیریم.

اخبار تیم ملی ایران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار