بازی تیم ملی ازبکستان و تیم ملی ایران

 تیم ملی ایران که برای آماده سازی پیش از جام ملتهای آسیا به تاشکن سفر کرده بود با نتیجه یک بر صفر مقابل ازبکستان به برتری رسید.

 

      

 به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال ایران در راه آماده سازی جام ملت های آسیا امروز سه شنبه و از ساعت ۱۹:۳۰ میهمان تیم ملی ازبکستان بود که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

 

 بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان

ترکیب تیم ملی ایران:

امیر عابدزاده، مرتضی پورعلی‌گنجی، مجید حسینی، وریا غفوری، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد

ترکیب تیم ملی ازبکستان:

الدور سویونف،ویتالی دنیزوف،انزور اسماعیلوف، اسلام تهتاجیوف، فرخ سایویوف، اودیل احمدوف، اوتابک شکوروف، الدور شوموردوف، مارات بیکمائف، سردار رشیدوف و تیمورخاجا عبدوخولیوف

 

در نیمه اول ازبکستان برتری نسبی بر بازی داشت و حملاتی را روی دروازه ایران ترتیب داد. در دقیقه ۱۴ اولین فرصت جدی ازبکستان از سمت راست دروازه ایران رقم خورد ولی سانتر ازبکها نتیجه ای نداشت و توپ در نهایت به بازیکنان ایران رسید.

خط دفاعی تیم ملی در نیمه اول کمی کند به نظر می رسید و ملی پوشان ازبکستان هم بارها شانس خود را برای عبور از این دفاع امتحان کردند. در دقیقه ۲۴ توپی بین دروازه و مدافعان آخر ایران ارسال شد که مجید حسینی در دفع توپ ناموفق بود ولی امیر عابدزاده توانست این موقعیت را دفع کند.

بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان

بهترین موقعیت ایران در نیمه اول در دقیقه ۳۵ و روی سانتر علیرضا جهانبخش رقم خورد. سانتر جهانبخش در شرایطی در محوطه جریمه ازبکستان به علی قلی زاده رسید که این بازیکن با یک ضربه آرام توپ را در اختیار دروازه بان ازبکستان قرار داد تا نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل تمام شود.

در ابتدای شروع نیمه دوم کارلوس کی روش صادق محرمی، مهدی طارمی و سامان قدوس را به ترتیب به جای وریا غفوری، جهانبخش و دژاگه وارد زمین کرد.با حضور طارمی و قدوس، قدرت هجومی ایران افزایش یافت و دامنه حملات ایران روی دروازه حریف بیشتر شد؛ بخصوص عملکرد قدوس که با پاسهای دقیقش سرعت بیشتری به خط حمله تیم ملی ایران داد.

بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان

طارمی در دقیقه ۵۲ در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و حتی دروازه بان ازبکستان را هم از پیش رو برداشت ولی توپ از پایش جدا شد و مدافعان ازبک مانع گل خوردنشان شدند.

در دقیقه ۵۵ سردار رشیدوف بازیکن ازبکستان با یک حرکت زیبا پشت محوطه جریمه ایران شوت محکمی را زد که امیر عابدزاده آنرا دفع کرد.

کی روش در ادامه تعویض های تیم ملی، پژمان منتظری را به جای مجید حسینی وارد زمین کرد، به نظر می رسید حسینی مصدوم شده و سرمربی تیم ملی برای همین اقدام به تعویض وی کرد.

به این ترتیب بازوبند کاپیتانی تیم ملی در این مسابقه بعد از دژاگه و انصاریفرد به منتظری رسید.

انصاریفرد هم دیگر تعویض ایران بود و مهدی ترابی به جای وی وارد زمین شد. این تعویض  کی روش در دقیقه ۶۷ جواب داد و ترابی توانست روی پاس سعید عزت اللهی مقابل دروازه خالی حریف گل ایران را به ثمر برساند.

بعد از این گل، مسعود شجاعی در دقیقه ۷۱ به جای سعید عزت اللهی وارد زمین شد تا آخرین تعویض ایران هم صورت بگیرد و بازوبند کاپیتانی مجددا دست به دست شود و به شجاعی برسد.

ایران در دقایق پایانی مسابقه را کنترل و مدیریت کرد تا از گلش محافظت کند. ازبکستان هم نتوانست گل خورده را جبران کند تا این مسابقه تدارکاتی با همان یک گل به اتمام برسد.

 

 

ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ازبکستان و تیم ملی ایران را مشاهده می کنید:

 

 

لینک دانلود با کیفیت 360 ایکون پلیر

لینک دانلود با کیفیت 480 ایکون پلیر

  

اخبار تیم ملی ایران

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار