کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: شناخت کافی از تیم ملی مراکش داریم و این تیم را شگفت زده خواهیم کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران  پیش از تمرین امروز(شنبه) در جمع خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت. متن این گفت‌وگو را در ادامه مشاهده می‌کنید:

* نسل آینده مدافعین ایران را داریم

ما 4 دفاع وسط در تیم ملی داریم یادتان باشد زمانی که من پورعلی گنجی را برای تیم ملی انتخاب کردم همان زمان انتقادهای زیادی علیه من شد اما الان هم انتقاداتی وجود دارد اما ما مجید حسینی، خانزاده جوان، چشمی و پورعلی‌گنجی را در دفاع وسط داریم و همه ‌آنها نسل آینده دفاع وسط ایران خواهند بود.

* چشمی مدرن ترین دفاع وسط ایران است

من البته تجربه زیادی در فوتبال ندارم و فقط 37 سال در فوتبال بودم! در باشگاه‌های بزرگی هم کار نکردم اما با همین تجربه کمی که دارم می‌گویم که روزبه چشمی مدرن‌ترین دفاع وسط فوتبال ایران است و در 10 سال گذشته فوتبال ایران چنین دفاع وسطی نداشته است. 

* مراکش را شگفت زده می کنیم

این راهی هست که ما می‌توانیم تیم مراکش به عنوان رقیبمان را شگفت‌زده کنیم. ما از مراکش همه چیز می‌دانیم اما این تیم هیچ چیزی از ما نمی‌داند. 

* زمان مناسبی برای پرداختن به حواشی نیست

نه! الان زمان صحبت کردن درباره مسائل حاشیه ای نیست. باید بگویم فکر نمی‌کنم مقصر فدراسیون فوتبال بوده که ما نتوانستیم آماده سازی مناسبی را انجام دهیم. 

* لیتوانی حریف تدارکاتی خوبی بود

لیتوانی تنها فرصتی بود که ما بتوانیم یک بازی تدارکاتی انجام دهیم که بازی بسیار خوبی هم بود. 

* فوتبال بازی نقطه نظرات متفاوت است

در فوتبال انتقادهایی که با احترام همراه باشد همیشه به آن احترام می‌گذاریم چون فوتبال بازی نقطه‌نظرات متفاوت است. 

* رسانه ها تیم ملی را رها کرده و زمین گذاشتند

تحریم ها فقط با نایکی نیست. آماده سازی ایران از طریق مسائل دیگر هم متضرر شده است. وقتی می خواهیم بازی تدارکاتی بگذاریم، هتل رزرو کنیم و کمپ بگذاریم همیشه این مسائل حساس بوده است. شما به عنوان رسانه این اجازه اخلاقی را ندارید که از نایکی انتقاد کنید چون وقتی زمان حمایت از تیم ملی بود به تیم ملی پشت کردید. شما هم به نوعی تیم را زمین گذاشتید. به این خاطر که بین جام جهانی که قلب ۸۰ میلیون ایرانی را تحت تاثیر قرار می دهد و لیگ قهرمانان که کسی نمی داند آخرین قهرمانش چه تیمی بود، لیگ قهرمانان را انتخاب کردید. شما تیم ملی را رها کردید و زمین گذاشتید.

* برخی رسانه ها منافع تیم ملی برایشان مهم نیست

ما باید با شما به دکتر برویم تا یک دکتر پیدا کنیم تا کسانی که صدای اعتراض شما رسانه‌ها و ما را نشنیده‌اند را مداوا کنیم! واقعیت مطلب این است که برخی از شما دوستان رسانه‌ای از تیم ملی حمایت کردید اما در ایران برخی‌ها که منافع تیم ملی برایشان مهم نیست حرفی می‌زنند خیلی‌ها برای آنها با زانو درمی‌آیند. باید یک دکتر پیدا کنیم تا برخی‌ها صدای ما را بشنوند! 

* غافلگیری تفکر برد است

غافلگیری ما که هیچ موقع تغییر نمی‌کند داشتن تفکر برد است. تفکر متعهد بودن و جنگیدن تا آخرین لحظه برای ما مهم است. این تفکر هیچ موقع تغییر نمی‌کند.  ما در حال حاضر چند مشکل داریم که سعی می‌کنیم آن را حل کنیم یکسری بازیکن مصدوم هستند اما زود است که بخواهم نتیجه خاصی بگیرم. فرقی نمی‌کند که کدام بازیکن درون زمین باشد اما آنها جانشان را برای تیم ملی می‌دهند.

اخبار رسمی تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار