جولین لوپتگی در حالیکه اولین دیدار اسپانیا در جام جهانی تا 48 ساعت دیگر برگزار خواهد شد، سرمربی این تیم به دلیل عقد قرارداد با رئال مادرید از تیم ملی اخراج شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تصمیم یولان لوپتگی سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا مبنی بر توافق با تیم فوتبال رئال مادرید پیش از شروع جام جهانی روسیه، خشم فدراسیون فوتبال اسپانیا در پی داشت و سران این فدراسیون را مجبور به واکنش کرد.

مسئولان فدراسیون اسپانیا بعد از این اقدام عجیب لوپتگی در آستانه دیدار با پرتغال در جام جهانی، امروز قصد برگزاری نشست خبری داشتند که این نشست کمی به تعویق افتاد.

ابتدا توییتر جام جهانی اعلام کرد که سرخیو راموس و بازیکنان تیم ملی اسپانیا مذاکراتی با سران فدراسیون اسپانیا برای ابقای لوپتگی داشته است. 

همچنین «فوتبال اسپانا» خبر داد که بازیکنان مانع برکناری لوپتگی شده اند و این مربی به کارش در تیم ملی اسپانیا ادامه می دهد. 

اما در نهایت و با برگزاری نشست خبری، روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که لوپتگی از سمت خود برکنار و از تیم ملی اخراج شده است. 

روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا در این خصوص گفت:

لوپتگی مربی خوبی است اما ما این رفتار را قبول نخواهیم کرد. ما مجبور شدیم تا از همکاری خود با این مربی دست بکشیم. مربیگری رئال‌مادرید دور از اطلاع ما بود. احساس خیانت نمی‌کنیم ولی این تصمیمی است که باید بگیریم. من با بازیکنان نیز صحبت کردم. آنها هر چه در توان دارند در این رقابت خواهند گذاشت.اگر کسی بخواهد با کسی از کارمندان ما مذاکره کند باید با ما هم صحبت کنند. این پیش نیاز اساسی هر مذاکره است. تیم ملی برای کل کشور است.

چیزی که ما نیاز داریم این است که تا جایی که می‌توانیم با کمپ تیم ملی در تماس باشیم.

به گزارش استقلال نیوز، فرناندیو هیرو مدیر ورزشی تیم ملی اسپانیا به عنوان جانشین لوپتکی به عنوان سرمربی ماتادورها انتخاب شد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا در گروه دوم جام جهانی روسیه با تیمهای ایران، مراکش و پرتغال همگروه است. اسپانیا در دومین بازی خود در جام جهانی روز ۳۰ خرداد با ایران بازی  می کند.

 

اخبار فوتبال جهان

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار