مسعود شجاعی

کاپیتان تیم ملی کشورمان در نشست خبری پیش از بازی با اسپانیا گفت: مصدومیت روزبه چشمی شاید برای او خوب نباشد اما درون زمین به ما کمک کرد و اکنون ما را متحدتر کرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه، به همراه کارلوس کی روش حاضر و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. 

در ادامه متن صحبت های کاپیتان تیم ملی را می خوانید:

نشست خبری کی روش و شجاعی 

* از حضور در جام جهانی روسیه هیجان زده و خوشحالم

من هم بسیار خوشحال هستم که در اینجا حضور دارم و آرزوی هر بازیکنی است که جام‌جهانی را یک بار تجربه کند و این اتفاق برای هر کسی رخ نمی‌دهد.

برای هر فوتبالیستی کم پیش می‌آید که بتواند در جام‌جهانی به میدان رود. همان طور که می‌دانید اینجا شرایط فرق دارد. در جام‌جهانی شما هر چقدر که تجربه داشته باشید باز این شرایط متفاوت است. بازی ملی با بازی باشگاهی فرق دارد و جام‌جهانی با بازی‌های ملی قبل هم متفاوت است. من خیلی هیجان‌زده‌ام از اینکه اینجا هستم و این اتفاق بزرگی است.

* حضور در جام جهانی شیرین ترین خاطره زندگی من است

بازیکنانی که قبلا بازی های بزرگی داشتند نتوانستند این تجربه را کسب کنند و در جام جهانی حضور داشته باشند و این شیرین ترین اتفاق زندگی من است. کار راحتی نداریم و 32 تیم بهترین‌های دنیا اینجا هستند و ما می‌خواهیم توانایی‌مان را نشان دهیم.

* مصدومیت روزبه ما را بیشتر از قبل متحد کرد

روزبه بازیکنی مهم برای ما بود و بازیکنی کلیدی است. با انتقادهایی هم که به او بود نشان داد چه بازیکن خوبی است. جای خالی او حس می‌شود اما بازیکنانی داریم که جای خالی او را پر کنند. همه باید بدانند که ما یک تیم هستیم و این فرهنگ ما است. ما فقط یک تیم نیستیم یک خانواده و یک ملت هستیم و این را قبلا هم نشان دادیم در شرایط سخت باهم بودیم و متحد سعی کردیم نتیجه بگیریم. مصدومیت روزبه و از دست رفتن جام جهانی هم بیشتر از قبل به ما کمک کرد متحد شویم. شاید برای او خوب نباشد اما درون زمین به ما کمک کرد و اکنون ما را متحدتر کرده است، چون روزبه دوست و برادر ما، نیست(مقابل اسپانیا بازی نمی کند) و می‌خواهیم نشان دهیم چه تیمی هستیم.

* در عمل ثابت کردیم یک ملت و یک خانواده ایم

من برای شما و سوالی که پرسیدیده نظر می‌رسد حضور تماشاگران خانم در روسیه برای تیم ایران خوش آیند بوده است} احترام زیادی قائلم، اما همانطور که گفتم ما یک ملت و خانواده هستیم و این را در عمل ثابت کردیم. اگر امروز در مورد این مسئله صحبت کنیم بی‌احترامی به تیم حریف است و ترجیح می‌دهم این مسئله ای هم که مورد سوال شما بود را در خانواده خودمان حل کنیم.

اخبار جام جهانی 2018 روسیه

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار