کی روش

سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با اسپانیا گفت: تیم من مستحق باخت نبود و عادلانه ترین نتیجه برای این بازی مساوی بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پس از دیدار مقابل اسپانیا در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

در ادامه متن مصاحبه سرمربی پرتغالی تیم ملی را می خوانید:

* به بازیکنانم تبریک می گویم

ابتدا می‌خواهم به بازیکنانم تبریک بگویم که با روحیه مبارزه عالی علیه مدعی قهرمانی بازی کردند. قبل از جام جهانی گفتم که آماده رقابت هستیم و منصفانه است که بگویم امشب باید نتیجه بهتری می‌گرفتیم.

* سبک بازی اسپانیا فوق‌العاده است

اسپانیا سبک بازی فوق‌العاده‌ای دارد و به هیرو و بازیکنان تیمش تبریک می‌گویم و از طرف خودم از بازیکنان تیم ملی اسپانیا هم تشکر می‌کنم. ما می‌خواستیم توپ نهایی را ببریم که متاسفانه موفق نشدیم.

*ما یک تیم هستیم، پس در مورد تک بازیکن حرفی نمی‌زنم

روسیه متعلق به اروپا است و آزمون هم در اروپا بازی می‌کند. نمی‌خواهم در مورد تک بازیکن حرف بزنم، ما یک تیم هستیم. بیماری که ما داریم باخت است، یک فرد مهم نیست و سردار آزمون هم استثنا نیست!

* هدف ما گل زدن و پیروزی است

ما به نحوی که قول دادیم باید بازی می‌کردیم.لازم است روحیه مبارزه و مثبت داشته باشیم. هر بار بازی می‌کنیم فقط به دنبال گل‌زدن هستیم و این هدف تیم ملی ایران است.اسپانیایی ها در 3-4 فرصت روی ما خطا کردند ولی داوران خطاها را ندیدند اما این جزئی از فوتبال است.

* ما برنده بازی بودیم چون یاد گرفتیم

همانگونه که می‌دانید در آفریقای جنوبی این فرصت نبود که به این صحبتم اشاره کنم.برای بازیکنان ایران این بازی برد است و ما به هر حال برنده این مسابقه هستیم. ما فقط می‌توانستیم ببریم یا اینکه یاد بگیریم. ما امروز از این بازی خیلی چیزها آموختیم.

* پرتغال اجازه بدهد، 90 دقیقه حمله می کنیم

قطعا اگر پرتغالی ها اجازه بدهند ما 90 دقیقه حمله کنیم و ما این کار را می‌کنیم. اگر بتوانیم حمله کنیم و فرصت داشته باشیم اصلا خجالت نمی‌کشیم و با ایمان تلاش می‌کنیم. طبیعی است که ما در برخی از دقایق بازی از بازی امشب ضعیف‌تر باشیم ولی نگرش بازیکنان ما خوب بود.

* باید به ایرانی‌ها تعظیم کرد

این بازی یک بر صفر شد و ما باختیم اما با احترام زمین را ترک کردیم و بازیکنان ما هرگز سرشان پایین نبود وقتی که زمین را ترک کردند. آنها می‌توانند به خانه بروند و افتخار کنند. اگر امید داشته باشیم که به دور دوم برسیم باید مورد تشویق قرار بگیریم و در واقع باید به بازیکنان ایرانی تعظیم کرد. نمی‌خواهم وارد مشکلات بشوم و می‌دانید که همیشه بی بهانه وارد زمین می‌شویم بدون عذر و بهانه اما در هر صورت ما تلاش‌مان را انجام دادیم

اخبار جام جهانی 2018 روسیه

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار