امید ابراهیمی

هافبک جنگنده تیم ملی ایران گفت: کی روش از نظر روانی یک مربی قوی است و مرتب به بازیکنان اعتماد به نفس می داد و می گفت آنها ستاره های خوبی هستند اما تیم خوبی نیستند.

 

به گزارش استقلال نیوز، امید ابراهیمی هافبک دفاعی تیم ایران بعد از بازگشت از روسیه با حضور در برنامه 2018 شبکه سوم در خصوص مسابقات جام جهانی پاسخگوی خبرنگاران بود که در ادامه صحبت های این بازیکن با تعصب و شمالی تیم ملی را می خوانید:

* در جام جهانی تیم ها می آیند که خودشان را نشان بدهند

جو جام جهانی فوق العاده سنگین است و طبیعتا همه تیم های دنیا به این مسابقات می روند تا خودشان را نشان بدهند.

* در بازی با مراکش تا دقیقه 20 تحت فشار بودیم

در مسابقه با مراکش تیم ما جوان بود و تجربه زیادی در جام جهانی نداشت، همه می دانستیم که بازی با مراکش فینال بازی های ما است، در 20 دقیقه اول آنقدر تحت فشار بودیم که تمام بچه ها با جان و دل دفاع می کردند. خوشبختانه از این دقیقه به بعد بچه ها به خودشان آمدند و توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم.

* می توانستیم با اسپانیا مساوی کنیم و پرنغال را ببریم

واقعا حسرت می خورم گه صعود نکردیم. بعد از بازی با پرتغال وقتی آمدیم داخل رختکن همه مات و مبهوت بودیم چون واقعا می توانستیم صعود کنیم. ما می توانستیم پرتغال را هم ببریم و مقابل این تیم و اسپانیا خیلی خوب بازی کردیم به خاطر این است که می گویم حسرت می خورم.

* طارمی دوید و زحکت کشید اما نشد

واقعا گل کردن آن توپ سخت بود، طارمی خیلی خیلی زحمت کشید، وقتی ضربه قدوس به مدافع پرتغال خورد توپ کمی کات داشت و واقعا سخت بود که آن توپ وارد دروازه شود. انصافا طارمی هم خیلی دوید و زحمت کشد ولی نشد.

* بخاطر مردم خستگی را نمی فهمیدیم

وقتی توانستیم مراکش را ببریم بین بازیکنان جلسه گذاشتیم و دور هم گفتیم چرا نتوانیم اسپانیا را متوقف کنیم. می دانستیم اسپانیا ستاره های بزرگی دارد ولی گفتیم که به خودمان باور داشته باشیم چون ما از نظر تیمی می توانیم هر تیمی را اذیت کنیم. می دانستیم 80 میلیون ایرانی چشم هایشان به پای ما است و به خاطر همین خستگی نمی فهمیدیم. همه بازیکنان به این باور رسیده بودند که تلاش کنیم تا تیم ملی موفق باشد.

* کی روش مرتب به بازیکنان اعتماد به نفس می داد

در مورد برنامه کادر فنی برای بازی بازیکنان مقابل رونالدو و ستاره های اسپانیا باید بگویم کی روش همیشه به بازیکنان اعتماد به نفس می داد و هیچوقت به بازیکنان فشار نمی آورد که مقابل بازیکن بزرگ بازی می کنیم. او از نظر روانی یک مربی قوی است و مرتب به بازیکنان اعتماد به نفس می داد و می گفت آنها ستاره های خوبی هستند اما تیم خوبی نیستند. این موضوع خیلی به ما کمک کرد.

* به تصمیم قوچان نژاد احترام می گذارم

من در فضای مجازی خداحافظی قوچان نژاد را فهمیدم. او یک پسر با شخصیت است و خیلی از این اتفاق ناراحت شدم. شاید بازی در جام جهانی به قوچان نژاد نرسید ولی انصافا در تمرینات خیلی تلاش می کرد. البته به تصمیم او احترام می گذارم.

* سعی کردم نظرات کادر فنی را به بهترین شکل اجرا کنم

در مقابل مراکش خوب بازی کردم ولی در 2 بازی بعد واقعا از نظر دنده درد داشتم، البته سعی کردم وظایف کادر فنی را به نحو احسن انجام بدهم.

* زادگاهم را فراموش نمی کنم

من هیچوقت فراموش نمی کنم از کجا به اینجا رسیدم، روستای زرندین از توابع شهرستان نکا است، همشهریان من هم همیشه به من لطف دارند. من سالیان سال در بندرعباس و تهران و اصفهان تلاش کردم که به اینجا برسم.

* کاپیتانی در جام جهانی افتخاری است که نمی شود در موردش صحبت کرد

کاپیتانی در جام جهانی افتخاری است که نمی شود در موردش صحبت کرد. این یک افتخار بزرگ است و بازوبند هم روی دست بازیکنان بزرگی بوده و طبعا برای من هم افتخار است.

* اسپانیا و برزیل مدعیان قهرمانی جهان هستند

واقعا اسپانیا خیلی قوی تر از پرتغال بود، به نظرم اسپانیا و برزیل تیم های خوبی هستند.

* قهرمانی در جام ملت های آسیا ساده نیست

مردم از ما انتظار قهرمانی در آسیا را دارند ولی کار به این سادگی ها نیست، شما کره جنوبی را دیدید، ژاپن هم صعود کرد، حتی عربستان هم می تواند ما را اذیت کند ولی توانایی تیم ملی ایران خیلی خوب است و اگر شرایط مهیا باشد می توانیم مردم را خوشحال کنیم.

* از اروپا و کشورهای دیگر پیشنهاد دارم

به هر حال از اروپا و کشورهای دیگر با من تماس می گیرند، چون فشار زیادی را تحمل کردم تصمیم گرفته ام فعلا استراحت کنم اما به هر حال کمی آزادانه فکر می کنم و بعد از مشورت سعی می کنم تصمیم خوب بگیرم. خدا را شکر می کنم که زحماتم به نتیجه رسید و خوشحال کننده است که بعد از این همه سال توانستم بازی های خوبی انجام بدهیم.

* با رونالدو کل کل نداشتم

من کل کل نداشتم چون رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیا است ولی دوست نداشتم او در موقعیت قرار بگیرد. در بازی با مراکش تنها هافبک دفاعی بودم ولی در 2 بازی بعد کمی جلوتر بودم. سعید عزت اللهی هم بازیکن با کیفیتی است که هر زمان به زمین آمد به تیم کمک کرد.

* بعد از یک سال و نیم سربازی دوباره به فوتبال برگشتم

عکس منتشر شده از دوران سربازی من مربوط به بندرلنگه است. من یک سال و نیم مثل تمام سربازهای عادی خدمت کردم، نه کسی را داشتم و نه در تیم بازی کردم، بعد از سربازی دوباره برگشتم و فوتبال بازی کردم.

اخبار جام جهانی 2018 روسیه

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار