26288d39 1cec 4c3e 96da d3a8eb267b30

سرمربی تیم پدیده با اعلام خبر استقلالی بودنش گفت:من یک استقلالی هستم و استقلال شانس اول قهرمانی است

 

به گزارش استقلال نیوز رضا مهاجری در گفت وگو با کاپ، درباره تساوی تیمش مقابل استقلال در چهارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: بازی خوب و البته سنگینی بود. استقلال تمام تلاش خود را کرد تا به پیروزی برسد اما آنها به روز خوب پدیده خورده بودند. آنچه که بازیکنان در زمین انجام دادند موجب رضایتمندی من شد. با اینکه بازیکنانی چون مرادمند و خمیسی از ناحیه سر آسیب دیده بودند و یوسفی هم دو روز تب و لرز داشت نمایش خوبی مقابل استقلال داشتیم و همه روزنه ها را به رویشان بستیم. در نهایت با تمرکز بالا به نتیجه ای رسیدیم که می خواستیم.

وی درباره گرفتن چهار تساوی توسط تیم پدیده در برابر سرخابی های پایتخت در لیگ امسال خاطرنشان کرد: ابتدا باید خداراشکر کنیم که مقابل استقلال و پرسپولیس شکست نخوردیم اما در بعضی از این بازی ها می توانستیم حتی به برتری هم برسیم. نباید به نباختن قانع شویم گرچه تیم هایی با شرایط ما وقتی مقابل پرسپولیس و استقلال نمی بازند یعنی موفق بودند.

سرمربی پدیده درباره ادعای استقلالی ها درباره اینکه بازیکنان تیم او وقت کشی می کردند بیان داشت: به خدای محمد 3 صبح به مشهد رسیدم و دیدم که شبکه ورزش تکرار بازی ما را پخش می کند. دوستانی که ادعا می کنند ما وقت کشی کرده ایم بیایند و بگویند کجا و در چه دقیقه ای این اتفاق افتاد. تمام وقت تلف شده اعلام شده به خاطر مصدومیت روزبه چشمی و جابر انصاری بود. من حتی باید از استقلالی ها گلایه کنم که چرا وقتی فرامرزی بازیکن ما بر روی زمین افتاد توپ را به بیرون نزدند. ما وقت کشی نکردیم اما اگر دوستان اعتقاددارند که  اینطور شده عذرخواهی می کنیم.

وی درباره مشکوک ترین صحنه بازی دیروز که آبی پوشان معتقد بودند توپی که روشنگر گرفته از خط دروازه عبور کرده بود تصریح کرد: در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی چون صحنه را ندیده بودم نظری ندادم اما همانطور که گفتم تکرار بازی را دیدم و حالا با قاطعیت می گویم توپ گل نشد. قانونی در فوتبال وجود دارد که می گوید کل توپ باید از خط دروازه رد شود که در آن صحنه این  اتفاق رخ نداد.

سرمربی پدیده مصدومیت روزبه چشمی که منجربه دوری چندین ماهه او از فوتبال خواهد شد اذعان داشت: باور کنید بعد از اینکه این خبر را شنیدم بسیار ناراحت شدم از دیشب تا حالا مدام به این قضیه فکر می کنم و خودم را سرزنش می کنم که چرا باید این اتفاق در بازی با ما رخ دهد. چشمی جوان شایسته ای است و برایش آرزوی موفقیت می کنم انشاالله هرچه زودتر به میادین باز گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حقیقت دارد او یک استقلالی است، گفت: به هرحال من در تیم های استقلال علی آباد و گرگان بازی کردم و سابقه مربیگری هم دارم. سرمربی استقلال اهواز بودم و کلا خودم را یک استقلالی می دانم. در کنفرانس مطبوعاتی به من گفتند شما با این نتیجه باعث خوشحالی رقیبان شدید اما من باید بگویم استقلال لیاقت قهرمانی دارد و انشاالله به این مهم خواهد رسید. به هرحال ما در این بازی آنها را خوب آنالیز کرده بودیم و پیش بینی می کردیم که در انتهای بازی روبه بازی مستقیم می آورند.  در نهایت توانستیم آنها را متوقف کنیم ولی باز هم می گویم که دوست دارم استقلال قهرمان لیگ برتر شود.

مهاجری در پایان اظهار داشت: خداراشکر با نتایجی که گرفته ایم دیگر خطر سقوط ما را تهدید نمی کند و دوست هم ندارم به این موضوع فکر کنم. همه چیز همانطور که می خواستم در  حال رخ دادن است تا به الان در نیم فصل دوم میانگین امتیازگیری ما در هر بازی دو بوده است و اگر همین روند را ادامه دهیم می توانیم بین 6 تیم نخست جدول رده بندی قرار بگیریم. در نهایت فرا رسیدن سال جدید را به همه فوتبالی ها و مردم ایران تبریک می گویم انشاالله به هرچه آرزو دارند برسند و فوتبال ما هم پیشرفت قابل توجه ای داشته باشد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار