4532

نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا با دو شکست مقابل نماینده های ازبکستان هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا را شروع کردند

 

به گزارش استقلال نیوز تیم‌ فوتبال تراکتورسازی تبریز که در سومین بازی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 امروز (سه‌شنبه) در ازبکستان به مصاف پاختاکور رفته بود، با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. شاگردان امیر قلعه‌نویی در حالی این شکست را پذیرفتند که در بیشتر دقایق بازی، توپ را در اختیار داشتند اما نتوانستند به گل برسند.

سرگیف در دقیقه 41 تک گل میزبان را به ثمر رساند.

تراکتورسازی با وجود باخت با 6 امتیاز همچنان در صدر گروه C باقی ماند و باید منتظر نتیجه دیدار امشب الجزیره امارات و الهلال عربستان باشد.

و اما سپاهان در سومین دیدار خود را از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 16 امروز (سه‌شنبه) در زمین باتلاقی ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان تیم لوکوموتیو ازبکستان بود و با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود شکست خورد.

مارات بیکمائف (14) و سردار میرزایف (87) گل‌های لوکوموتیو را به ثمر رساندند. این دیدار در حالی برگزار شد که زمین ورزشگاه فولادشهر به دلیل بارش باران خیس شده بود و بازیکنان دو تیم به سختی توپ را به یکدیگر می‌رساندند.

شاگردان ایگور استیماچ که برای بهبود وضعیت خود در جدول نیاز به 3 امتیاز بازی داشتند، نتوانستند از امتیاز میزبانی استفاده کنند. سپاهان هم اکنون با 3 امتیاز از 3 بازی وضعیت در رده دوم و پس از لوکوموتیو 5 امتیازی در رده دوم جدول ایستاده است.

بدین ترتیب پس از تراکتورسازی، سپاهان هم باخت تا همزمان با شب چهارشنبه آخر سال هر دو نماینده کشورمان ناکام بمانند.

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار