رسوایی رسول پناه

شب گذشته فایلی از سرپرست باشگاه دوم پایتخت در فضای مجازی منتشر شد که سالها محتوای آن را هواداران استقلال فریاد زدند و گوشی شنونده اعتراض آنها نبود.

 

به گزارش استقلال نیوز، شب گذشته فایلی صوتی در فضای مجازی منتشر شد که محتوای آن صحبت های جنجالی رسول پناه مدیرعامل تیم پیروزی در جمع چند خبرنگار بود.

صحبت های که احتمالا در تصور آقای دندانپزشک نبوده که قرار است منتشر شود ولی از آنجایی که فضای مسموم رسانه ای ورزش کشور به خودی ها هم رحم نمی کنند این فایل سر از کانال ها و پیج های هواداری در آورد.

پس از انتشار این فایل واکنش ها به صحبت های رسول پناه متفاوت بود و اما قریب به اتفاق این اظهار نظرها را یک رسوایی بزرگ دانستند.

پس از جعل قرارداد بازیکن هایشان و رسوایی که به بار آوردند، به استقلالی ها تهمت زدند که آنها حامی عربستان سعودی هستند و آمار تیم را به AFC دادند. امروز با انتشار فایل صوتی صحبت های  محرمانه رسول پناه با برخی خبرنگاران نزدیک به تیم پیروزی ثابت شد هم تخلف انجام شده و هم در باشگاه پیروزی لابی های دیگری نیز انجام می شود.  

حالا که قرمزهای پایتخت در تلاش برای شکایت از هواداران استقلالی بودند بهتر است از افرادی که در محفل رسول پناه بودن و صدایشان در فایل صوتی است، شکایت کنند.

در فایل صوتی صدای محمد پالیز خبرنگار فارس، احمد خلیلی خبرنگار ورزش سه، میثم سعادتی خبرنگار روزنامه گل به وضوح شنیده می شود، خبرنگارانی که مدام در باشگاه پیروزی و کنار تیم شان بودند.

به گزارش استقلال نیوز، به رسم اخلاق و قانون از انتشار محتوای صحبت های جناب سرپرست جنجالی معذور خواهیم بود ولی مطمئنا این رسوایی لکه سیاه دیگری بر پیشانی تیم دردانه دولت و وزارت ورزش و سندی محکم بر ادعای هواداران و فوتبالدوستان ایرانی در خصوص قهرمانی ها مهندسی شده و جام های اسنپی این تیم منفور است.

اخبار فوتبال ایران

 

 


مطالب مرتبط:

فشار رسانه ای دُردانه دولت جواب داد؛ کرونا بهانه آماده سازی سرخ ها و تعویق دربی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار