IMG05595275

رویانیان مدیر عامل پیشین تیم دوم پایتخت در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد تیم پرسپولیس امسال هم همچون سالهای مدیریت او رقم قرارداد های واقعی را به سازمان لیگ ارائه نکرده است

به گزارش استقلال نیوز محمد رویانیان در گفت و گو با کاپ، در واکنش به اینکه همچنان او به عنوان مقصر در پرونده مانوئل ژوزه شناخته می شود اظهار داشت:چند بار باید بگویم که ما قراردادی طبق عرف با این مربی امضا کردیم اما مدیران بعد از من بودند که در پیگیری این پرونده کوتاهی داشتند. دوستانی که الان مرا متهم می کنند باید بدانند که قرارداد ژوزه با پرسپولیس 300 هزار یورو بوده که 70 هزار یورو در زمان مربیگری او پرداخت شده است. 

وی همچنین افزود: در ضمن این مربی پرتغالی فقط یک نیم فصل در پرسپولیس حضور داشته و در واقع به قراردادش عمل نکرده است. ژوزه شبانه از ایران فرار کرده و کار او کاملا قابل پیگیری از سوی باشگاه پرسپولیس بوده است. چرا مدیران بعد از من به دنبال گرفتن حق پرسپولیس نبودند و این پرونده را رها کردند. من تمام اسناد و مدارک صحبت هایی که انجام داده ام را دارم و اگر لازم باشد آنها را ارائه می کنم.

مدیرعامل سابق تیم دوم پایتخت در واکنش به اظهارات معاونت حقوقی این باشگاه مبنی بر اینکه ژوزه یک قرارداد صوری و زیرمیزی به غیر از قرارداد رسمی اش داشته تصریح کرد: اگر همین طور بوده باشد در فوتبال ایران چیز عجیبی نیست. در سال های اخیر بارها دیده ایم و شنیده ایم که مدیران به جز قرارداد رسمی ثبت شده در سازمان لیگ به بازیکنان و مربیان مبالغ دیگری را می پردازند. حتی همین فصل بازیکنانی به پرسپولیس پیوستند که به غیر از قرارداد رسمی شان یک قرارداد دیگر هم داشتند. 

رویانیان در پایان گفت: چه کسی باور می کند که بازیکنان جدید پرسپولیس به اندازه مبالغی که در سازمان لیگ ثبت شده پول گرفته باشند. بیشتر از این نه وقت دارم و نه علاقه ای دارم که درباره مسائل مربوط به پرسپولیس صحبت کنم چون دیگر هیچ مسئولیتی در این باشگاه ندارم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار