Infantino

جانی اینفانتینو دبیرکل یوفا که پس از محرومیت میشل پلاتینی از حضور در انتخابات فیفا، نامزدی خود را برای این سمت اعلام کرده صبح امروز وارد ایران شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، جانی اینفانتینو، دبیر کل یوفا بامداد امروز وارد تهران شد تا مذاکراتش در مورد انتخابات پیش روی فیفا را با مسئولان فدراسیون فوتبال را مطرح کرده و چانه زنی ها در این زمینه را آغاز کند.
وی در بدو ورودش به ایران در حالی که عباس ترابیان را در کنارش می دید در مورد هدفش از سفر به کشورمان را چنین عنوان کرد: هدف اول من از سفر به تهران در وهله اول دیدن برخی از دوستان قدیمی ام هستند چون من دوستان متعددی در ایران دارم. دوستان خیلی خوبی مثل عباس ترابیان دارم که سال هاست او را می شناسم.
وی ادامه داد: علاوه بر اینها من به ایران آمده ام چون ایران به لحاظ فوتبالی یک کشور بزرگ است و در رنکینگ فیفا نیز ایران بهترین تیم آسیا است. من یک شخص کاملا فوتبالی هستم.
دبیرکل یوفا تاکید کرد: در انتخابات پیش روی فیفا بنده یکی از نامزدها هستم، بنابراین طبیعی است که به کشورهایی که در فوتبال مهم هستند از جمله ایران سفر کنم تا در مورد فوتبال بحث و گفت و گو کنیم. به چنین کشورهایی باید سفر کرد تا بتوانیم در مورد توسعه فوتبال، پروژه های فوتبالی و اینکه ببینیم چطور می توانیم کاری کنیم که فوتبال حامی فیفا باشد و فیفا هم از حامی و پشتیبان فوتبال باشد.پس در این زمینه بهتر بود به کشوری مثل ایران بیایم و با مردمی که فوتبال را می فهمند صحبت کنم.

 

 فارس

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار