علی قربانی

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تمامی کارت های زرد مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پاک شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا فصل 2017 در حالی به پایان رسید که بعد از برگزاری این مرحله از رقابت‌ها در یک موضوع تشکیک وجود داشت مبنی بر اینکه آیا کارت‌های زرد مرحله گروهی برای مرحله یک هشتم نهایی پاک شده و یا بعد از وقفه‌ای که در این مسابقات تا مرحله یک چهارم نهایی اتفاق می‌‌افتد، این کارت‌ها نیز برای مرحله یک چهارم پاک می‌شود.

نکته قابل توجه در این بین اینکه طبق بند 4 ماده 57 آیین‌نامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2017 تمام بازیکنانی که در مرحله گروهی تک کارت زرد دریافت کنند، اخطارشان به هیچ کدام از مراحل حذفی (مرحله یک هشتم نهایی به بعد) انتقال پیدا نمی‌کند.

این در حالی است که اگر یک بازیکن در مرحله گروهی کارت قرمز و یا دو کارت زرد منجر به محرومیت دریافت کند، این محرومیت از مرحله گروهی به مرحله یک هشتم نهایی انتقال پیدا کرده و بازیکن فوق برای دیدار رفت این مرحله از همراهی تیمش محروم است.

به این ترتیب علی قربانی از استقلال تنها بازیکنی است که نمی‌تواند این تیم را در بازی رفت مقابل العین همراهی کرده و سایر بازیکنان تک اخطاره استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان کارت‌هایشان پاک شده و از این پس کارت‌های آنها برای مراحل بعدی محسوب می‌شود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار