e0ko29vb975ujx8f5yz2ا

 علی فتح الله زاده که از او به عنوان یکی از گینه های ریاست فدراسیون فوتبال نام برده می شود در مورد اتفاقات اخیر فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش استقلال نیوزعلی فتح الله زاده در گفت وگو با کاپ،درباره حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بنده معمولا هرازگاهی به فدراسیون فوتبال می روم و با  کفاشیان دیدار تازه می کنم.اخیرا هم خدمت ایشان رفتم و درباره موضوعات مختلف با هم صحبت کردیم. صحبت های ما حول محور انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال می چرخید و در واقع بنده به آنجا رفتم تا از ایشان برای حضور در رقابت رخصت بگیرم. کفاشیان استقبال کرد و بنده هم پرقدرت در انتخابات شرکت می کنم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که خود کفاشیان درباره حضور یا عدم حضورش در انتخابات صحبتی نکرد، بیان داشت: ایشان گفت حتما در انتخابات شرکت می کند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران درباره این موضوع که اگر کفاشیان کاندیدا شود شانس دیگر گزینه ها به  حداقل می رسد، خاطرنشان کرد: بله اگر ایشان بیاید قطعا رای می آورد اما بنده شرکت می کنم تا اگر در آخرین لحظات اتفاقات دیگری افتاد بتوانم به ریاست فدراسیون برسم. البته اگر کفاشیان تا آخر بمانند و شانس من کم شود به نفع ایشان کنار می روم.

فتح الله زاده در پایان درباره نگرانی های مدیران باشگاه استقلال مبنی بر  کسر امتیاز از این تیم به دلیل بدهی به بازیکنان خارجی گفت: بنده یک سوال دارم آیا بدهی های باشگاه پرسپولیس به خارجی ها بیشتر است یا باشگاه استقلال؟ قطعا پرسپولیس سه برابر بدهی دارد. پس چرا آنها صحبت از کسر امتیاز نمی کنند. این نشان می دهد که برخی افراد می خواهند ضعف خودشان را با این موضوعات پوشش دهند. ضمن اینکه بازیکنی چون هلمکه که الان بحث بدهی او جدی است در زمان خود  افشارزاده به استقلال آمد و ربطی به من ندارد. مگر زمان بنده بحث کسر  امتیاز نبود؟ ما هم این مشکلات را داشتیم اما پول جور می کردیم و از خطر فاصله می گرفتیم. توصیه بنده به آقایان هم این است که به جای طرح این موضوعات و رسانه ها مشکلات را با مدیریت درست حل کنند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار