مسعود شجاعی و احسان حاج صفی

فدراسیون فوتبال پاسخ نامه فیفا در رابطه با محرومیت دو بازیکن ملی پوش ایرانی تیم پانیونیوس را داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به نامه‌ای که فیفا شب گذشته (شنبه) ارسال کرده و خواستار توضیح درباره خبر محرومیت مسعود شجاعی و حاج‌صفی شده بود، اعلام کرد که این دو بازیکن محروم نشده‌اند.

نامه فیفا شب گذشته به فدراسیون فوتبال ایران رسید و طی آن سؤال شده بود که آیا مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی محروم شده‌اند یا نه. فدراسیون جهانی فوتبال حتی در این خصوص از فدراسیون کشورمان خواستار توضیح شده بود. فدراسیون فوتبال هم در پاسخ به این نامه اعلام کرده که این دو بازیکن را محروم نکرده است و خبرهای مربوط به این موضوع درست نیست. این نامه آماده شده است و امروز به فیفا ارسال خواهد شد.

اظهارات محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه شجاعی و حاج‌صفی، دو بازیکن ایرانی تیم پانیونیوس یونان به دلیل بازی مقابل مکابی رژیم صهیونیستی دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شوند، بازتابی جهانی داشت. همین مسئله باعث حساسیت فیفا نیز شده بود و آنها به همین دلیل از فدراسیون فوتبال خواستار توضیحاتی در این باره شدند. در عین حال مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده است که فدراسیون موضوع یادشده را بررسی می‌کند.

به گزارش استقلال نیوز، در این شرایط باید منتظر اعلام لیست جدید تیم ملی ماند، آیا شجاعی و حاج صفی جز گزینه های کی روش خواهند بود یا نه؟! و در صورت دعوت شدن شانسی برای حضور در ترکیب خواهند داشت؟! 

 

اخبار فوتبال ایران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار