853b2fa9 dd32 4a7b b118 1d50f4352b34

سرمربی گسترش فولاد معتقد است استقلال تهران شانس اول قهرمانی است و بهترین تیم ایرانی در حال حاضر استقلال تهران است.

درباره بازی حساسی که مقابل استقلال تهران دارید بگویید.

بازی برابر استقلال تهران همواره جذابیت های خاص خودش را دارد. این تیم مدعی درجه یک قهرمانی است و بازی سختی برای ما خواهد بود؛ خصوصا اینکه میزبان هم است امیدوارم بازی جوانمردانه و جذابی باشد و تماشاگرانی که به  استادیوم می آیند یا پای گیرنده ها هستند فوتبال جذابی را ببینند.

بسیاراز اهالی فوتبال معتقدند بازی استقلال تهران و گسترش فولاد زیبا خواهد بود ولی تیم های تحت هدایت شما با وجود ارایه بازی زیبا، در زدن ضربه نهایی موفق نبوده اند، در این باره چه توضیحی دارید؟

ان شاءالله بازی زیبایی را ارایه می دهیم. امیدوارم بتوانیم تمام توان خود را بگذاریم و در زدن ضربات نهایی هم موفق عمل کنیم.

آنطور که مطلع شدیم دو بازیکن شما (اکرامی و کریمی) هنوز از بند مصدومیت رهایی پیدا نکرده اند.

هنوز فرصت هست مصدومیت این دو بازیکن برطرف شود3،4 روز تا زمان مسابقه وقت داریم برای اینکه این بازیکنان هم در کنار تیم تمرین کنند و برای بازی با استقلال آماده شوند.

امیدوار هستید که امسال سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنید؟

ما از اول فصل به دنبال این بودیم که امسال ربته مان در جدول رده بندی تک رقمی شود ولی انشاالله این اتفاق هم می افتد.

تا اینجای فصل به این هدف خود رسیده اید و در رتبه نهم جدول رده بندی هستید.

بله. الان رتبه مان تک رقمی است و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

بدموقعی به استقلال تهران خوردید؛ این تیم الان شرایط خاصی را در جمع تیم های صدر جدولی دارد؛ چند هفته ای است نتیجه لازم را کسب نمی کند و هفته قبل هم بازی را به نفت تهران واگذار کرد.

ما خیلی به این موضوع که استقلال تهران در چند هفته گذشته نتیجه گرفته یا نه توجه نمی کنیم. به هرحال هر تیمی ممکن است چند هفته هم افت کند. ما سعی می کنیم کار خودمان را انجام دهیم استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان باتربه و کادر فنی خوبی هم دارد این موضوعات را آنالیز کرده ایم و سعی می کنیم بازی خوبی مقابل این تیم  انجام دهیم.

شما را خیلی از اهالی فوتبال پرسپولیسی می دانند و هواداران این تیم انتظار دارند با شکست استقلال تهران راه را برای رسیدن پرسپولیس به صدر جدول هموار کنید.

ما البته به خودمان فکر می کنیم. من نه با پرسپولیس کاری دارم نه سایر تیم ها، بلکه دنبال این هستم تیم گسترش فولاد، شرایط بهتری را پیدا کند به همین دلیل یقینا با تمام قوا مقابل استقلال بازی خواهیم کرد.

شما داریوش شجاعیان را هم در نیم فصل به استقلال تهران ندادید.

بله، به این بازیکن نیاز داشتم و معتقد بودم زود بود به استقلال برود.

شمادر نیم فصل همکاری خوبی با تیم تراکتورسازی داشتید و چند بازیکن خود را در اختیار این تیم قرار دادید. ولی آنها هنوز نتوانسته اند در حد انتظار نتیجه بگیرند. دلیل این موضوع را در چه می دانید؟

من فکر می کنم اوضاع تراکتور بهتر خواهد شد. آقای قلعه نویی تازه به این تیم آمده  تا این مربی بخواهد جا بیفتد حداقل به یک نیم فصل نیاز دارد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار